tjohoo majbrudar -08
Ps. om jag ska ha knutan så kommer jag ha en slöja under så att inga hårnålar ska synas, och den kommer dessutom vara bättre gjord på bröllopsdan
Ps. om jag ska ha knutan så kommer jag ha en slöja under så att inga hårnålar ska synas, och den kommer dessutom vara bättre gjord på bröllopsdan
oki, tack för rådet...känns lättare att bestämma sig om man får höra vad andra tycker....mamma har tjatat om tiara sen vi bestämde oss för giftermålet.....och faktiskt...det var superfint o jag var nöjd
min magkänsla säger nog just nu lockigt, men fortfarande är jag lite velig....vet ju inte om det håller hela kvällen. Vill ju inte spreja så att det blir för stelt och ser för hårt ut. Mamma har dessutom köpt tiaran till mig fall ifall för det var den sista.
Måste man ha det här med morgongåva? Vi ska ju ha det, men frågan är om det egentligen är nödvändigt fastän det är tradition.
vi är många nu
31 st närmare sagt
hur valde alla datum till den stora dagen? Tog ni en i högen?
Själva ville vi egentligen gifta oss så nära vårt förlovnings datum (10 juni) som möjligt men vi har massor med födelsedagar (johan o vår son, svärmor, 3 syskonbarn) samt midsommar i juni så det sprack kände vi. Så vi tog i slutet av maj istället, då är det inte många som har planerat semestrar heller.
Jag bara älskar alla brudar här som vill hjälpa varandra med allt möjligt som tips, omröstningar om klänningar o ringar, noter, monogram osv osv. Listan kan göras lång and i´m just loving it.
håller på att försöka få tag på sevitriser idag......går sådär. Dessutom ska vi på middag ikväll med mina svärföräldrar och föräldrar för att snacka om bröllopet. Våra familjer är verkligen som helan o halvan så det ska bli mycket intressant.