Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

brudar är vi allihopa
    nu så ska vi alla ropa
    hurrahurrahurra
    för vår snart stora da
    men vad kommer efter det
    vad är avigt och vad är rät
    alla önskar vi lycka
    och kärleken vill vi smycka
    med vår älskade m2b
    som en smaskig kyss vi vill ge

• JohanoCissi

min ligger och väntar på att bli hämtad strax innan bröllopet hos guldsmeden, så jag har inte en suck att titta på den när jag själv vill....lyckostar.....avis på er

• JohanoCissi

men jag hade hellre haft den hemma i kassaskåpet, men med vår otur så hade vi haft inbrott eller så hade huset rasat så att vi inte hade hittat ringen sen.....känns säkrare att den finns där fast jag skulle vilja titta på den varje dag.

• JohanoCissi

hmmm, det första jag kände var viktigast denna veckan var att ringa o boka dag med prästen. Sen har vi en massa inbokat med sista provningen av klänningarna, möte med fotografen, musiken på festen ska bestämmas osv. Men allt stora är färdigt och nästan bara detaljer kvar. Filar lite på en bra morgongåva till min blivande

• JohanoCissi

det är bara att inse, det kommer finnas saker att göra fram till veckan efter bröllopet

• JohanoCissi

låg prioritet fast det egentligen in´te är det har programmen fått, o jag börjar bli rätt stressad över dem, men det ordnar sig. Sen är det placeringen har ganska låg prio då jag inte vet vilka som kommer än.

• JohanoCissi

jag håller på o lär min sambo vals, går sådär. I värsta fall får vi typ dansa "tryckare" eller nåt. Vi ska ha Kenny G:s "love song som är helt underbar. Älskar den. Finns att lyssna på på youtube.com

• JohanoCissi

jag har inte valt några alls till kyrkan...har inte kommit så långt ännu

• JohanoCissi

vissa dagar vill man bara ha det över....känner att jag behöver vara ledig på heltid för att hinna. Men vissa dagar är man munter och motiverad igen så det dalar upp o ner.

• JohanoCissi

Det är som ett beroende. Min blivande tycker inte att jag är klok som hänger här varje dag. " Så mycket kan ni omöjligt ha och snacka om när det gäller bröllop?". Åjo, det är just det vi har. Men det är svårt att förstå för honom...fniss.....han kan ju fixa ett eget login som han kan använda och kolla vad som händer härinne...NOT!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08