Inlägg från: JohanoCissi |Visa alla inlägg
  • JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

Blev så nyfiken när jag såg att du osså hade köpt skor från pink. Vilka är det o var har du köpt dem. Mina har jag köpt på brandos.se, men hittade dem först på en hemsida från london. I just love them. Ska försöka få in en bild i galleriet.

tobecomemrsstrauss skrev 2008-03-10 18:08:14 följande:
    Har fixat en massa idag:*köpt skor (PINK)och väska (Fancy Fanny)*beställt tärnklänningar från Gojane.com*Varit hos floristen och gjort en beställning på brudbukett, tärnbuketter samt corsage.*Bokat en Dj in a box till bröllopsfesten*varit med min m2b och valt ut kläder som han ska hyra =)frackcoat...han var sååå fin! Jag grät nästan!!*Har kikat lite på bröllopstårtor...men har ännu inte bestämt mig ännu!På fredag ska jag tillbaka till festlokalen med min m2b och spika menyn, servetter, blommor och dukningen!! Jag ska också träffa min pappa för att gå och hitta kläder till honom..Han ska föra mig fram till altaret!Det känns som att allt börjar ordna sig nu..
  • JohanoCissi

Kan nån ge mig tips om vad vår 2-åriga dotter som ska vara näbb ska ha. Frågan är om hon ska ha något alls. Vår son som är 6 ska osså vara näbb o enklast tror jag att han bara håller henne i handen när dem går in. Han ska ha ringkudden vilket enligt han själv o alla andra är det viktigaste uppdraget . Hur ska ni göra? Känner att om vi ger henne en korg med blommor så kommer det inte finnas någon korg kvar när dem har nått altaret.....

• JohanoCissi

mycket bra ide.....blir superkul!!!

• JohanoCissi

Försökte kolla men kom inte in....kan du lägga in dem igen?? Det kanske är min dator som krånglar.
    Nyfiken på hur dem ser ut då det låter som en likadan klänning som min faster har sytt till vår dotter till bröllopet.

Lycka o Kärlek skrev 2008-03-13 14:10:13 följande:

Vår dotter som kommer att vara 2,5 ska också vara med, tillsammans med hennes kusiner 2 tärnor på 11 år och 2 marsalkar på 10 år. Fast vi har faktiskt funderat på att låta henne få sätta sig i bänken med farmor eller mormor... en haltimme-45 minuter är lång tid för en sprallig liten tjej + att hon antagligen inte alls vill vara med i "tåget".Vi har i alla fall köpt en (eller två st olika ) jättefina vit klänningar från Ellos, det är det fina märket Theo och Pauline. Den är som en näbbklänning och med ett band i midjan, som vi kommer att byta ut mot ett band i samma tyg som tärnklänningarnas. Och så köper vi vita(lite finare) sandaler till. Den klänningen kan man ju även använda sedan, ev färga den.www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
  • JohanoCissi

nu är maten bestämd och prästen ringd. Ska snart träffa henne för att planera vigseln. In och utgångsmusik har vi ingen aning om....Har dem koll på sånt eller??

• JohanoCissi

Lägg till dig på listan som är längre bak där vi alla som ska gifta oss i maj är med..........

minstingen skrev 2008-03-15 19:03:08 följande:
    Hej allaFår jag också vara med? Jag ska gifta mig 31/5 2008 i Helsingborg.Vi har:Bokat RådhusetFixat festlokal och personalKöpt klänning och skorKostym till honomBokat matSkickat ut inbjudningarna Bokat frisörJag tror att vi ligger bra till med planeringen men det känns ändå som om jag har missat massor på vägen...
  • JohanoCissi

längtar, längtar, längtar, längtar, längtar, längtar, längtar

• JohanoCissi

Vi har vår färdiga ring gömd hos guldsmeden tills vi ska gifta oss. Kändes bättre för med vår otur så hade vi haft inbrott eller så hade huset rasat så vi inte hade kunnat hitta den hihihihihi.....så den finns alltså hos guldsmeden i säkert förvar. Sorgligt bara att man inte kan titta p den då o då för jag älskar den verkligen.

• JohanoCissi

Visst hade det varit skönt att få det gjort o sen bara festa hela natten lång.....men frågan är: När allt är gjort vad ska man då göra på sin fritid? Detta är ju nästan ett heltidsjobb.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08