• GME76   080802

Nattpratare :-)

Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

Vad gör ni andra ikväll?

• Svar på tråden Nattpratare :-)
  • misstrixie

GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:27:18 följande:

Mmmm, jag funderar allvarligt på om killar verkligen mår mkt sämre när de blir sjuka eller bara är sjåpigare.Vi ska också kolla melodifestivalen imorgon.
    Jag tror helt klart de är sjåpigare, eller i alla fall när det gäller min m2b. Enda gången jag har varit lika gnällig som han är nu var när jag åkte på vinterkräksjukan, men det var faktiskt berättigat för fy sjutton vad jag mådde dåligt...
  • hungran79

jag kom precis hem från stan.... har sett på Footloose, skitbra.

• GME76   080802
    hungran79 skrev 2008-02-29 23:30:13 följande:
    jag kom precis hem från stan.... har sett på Footloose, skitbra.
    Kul, älskar musikaler!

Själv har just provvikt en servett. Det blev jättebra men kommer inte funka för IKEA-servetterna är för små och kommer se skittöntigt ut. Har vikt dom en ficka att stoppa besticken i men de kommer sticka ut jättelångt.
    Hur göra nu då...blir jättestressad, bröllopet är 2/8
  • GME76   080802

Rolig svenskan blir när man skriver för fort haha.

• Thailand 08

Men oj vad stressigt! *s* Du hinner nog vika en o annan servett till innan dess....

• matildaochniklas

Jag håller också på att städa. Min m2b är på jobbet. Vi ska också ha fest imorgon så jag var verkligen tvungen att röja upp lite här hemma. Nu har jag till och medbytt gardiner och tagit fram en ny duk som jag till och med har strykit!

Jag har gett mig själv beröm eftersom jag är totalt värdelös på att fälla upp strykbrädan. Men idag- för första gången i mitt 20-åriga liv, klarade jag det själv

misstrixie skrev 2008-02-29 23:14:20 följande:
    Jag har ägnat större delen av kvällen åt att städa eftersom vi skulle ha gäster imorgon, men m2b är sjuk så vi kommer troligen att ställa in. Jag fortsätter ändå städa för jag tycker det är lika bra att hålla igång så länge man orkar, men jag tar några BT-pauser mellan varven.
  • GME76   080802

Haha, underbart! Men man får ju lite ångest när folk håller på o byter gardiner o har sig .

• matildaochniklas

Jag köpte servetter på ikea som var 40*40 cm. Det var lagom tycker jag.
    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:32:50 följande:

Kul, älskar musikaler!Själv har just provvikt en servett. Det blev jättebra men kommer inte funka för IKEA-servetterna är för små och kommer se skittöntigt ut. Har vikt dom en ficka att stoppa besticken i men de kommer sticka ut jättelångt.Hur göra nu då...blir jättestressad, bröllopet är 2/8
  • misstrixie
    matildaochniklas skrev 2008-02-29 23:35:13 följande:
    Jag håller också på att städa. Min m2b är på jobbet. Vi ska också ha fest imorgon så jag var verkligen tvungen att röja upp lite här hemma. Nu har jag till och medbytt gardiner och tagit fram en ny duk som jag till och med har strykit!Jag har gett mig själv beröm eftersom jag är totalt värdelös på att fälla upp strykbrädan. Men idag- för första gången i mitt 20-åriga liv, klarade jag det själv
    Vad duktig du är!

Jag har faktiskt lättast att städa sent på kvällen/natten av någon anledning, jag har mer energi och det känns roligare.
  • GME76   080802

Misstänker att ni slapp det dilemmat . Hur var ert bröllop. Har ni ngn story nånstans?

Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:34:33 följande:

Men oj vad stressigt! *s* Du hinner nog vika en o annan servett till innan dess....
Svar på tråden Nattpratare :-)