• GME76   080802

Nattpratare :-)

Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

Vad gör ni andra ikväll?

• Svar på tråden Nattpratare :-)
  • GME76   080802

Jobbar också, fast 3h. Och börjar 11 men tråkigt ändå. Dagen blir så uppstyckad.

misstrixie skrev 2008-02-29 23:42:14 följande:
    Usch jag jobbar imorgon, fast bara 5 timmar så det går väl an. Men jag låtsas inte om det just nu, då tappar jag all städlust.
  • GME76   080802

Jamen guud ja. Hoppas det var en riktig mus .

misstrixie skrev 2008-02-29 23:43:49 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:42:06 följande:
    Sorry men det där blev jättekul i min trötta hjärna...
  • Thailand 08

misstrixie: Det var kul då oxå!! jag skrattade så jag var dubbelvikt...läs i den andra tråden så fattar du ;)

• misstrixie

GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:44:06 följande:

Jobbar också, fast 3h. Och börjar 11 men tråkigt ändå. Dagen blir så uppstyckad.
    Samma här, börjar också 11. Ja, det är ju inte det att det är särskilt länge eller jobbigt, mer känslan av att man måste iväg som är lite tråkig.
  • olijara

HEj.. blev nyfiken på vad ni jobbar med? själv är jag arbetslös efter 3,5 år plugg..

• Thailand 08

vi började med champagne frukost.
    Kl 10 var chaffisen bokad för att köra oss till staden,för strykning av klänning + kostym.jag satte mej hos frissan och fick håruppsättning,sminkning,manikyr & pedikyr.rätt vad det var så dök det upp en tjej med 10 röda rosor med hälsning från pojkvännen "I LOVE YOU" så gullig så jag blev tårögd!
    Sen åkte vi tillbaka till hotellet för att byta om och åka iväg till vattenfallet.väl där blev det ju uppståndels bland besökaran och andra turister ville ta kort.det kom en störtskur strax innan vi skulle öppna champagnen ,men den var över på ca 3 minuter.Efteråt åkte vi till en restaurang med fotografen och hans fru som gäster.God mat,lite mer fotning och fyrverkerier...när vi reste oss upp och skulle åka tillbaka till hotellet satt det ett gäng engelsmän på ca 20 pers.som började applodera och lyck önska oss.Kvällen efter åkte vi in till staden och gick på en rockklubb med ett kanon bra coverband..4 dagar efter bröllopet åkte vi vidare till Krabi på smekmånad.enda "strulet" vi hade var lite regn + att maken gick på musjakt på bröllopsnatten!! En katt kom in med en mus i munnen och släppte den inne på rummet.Maken slängde ut katten-musen blev kvar-in med katten igen och sen ut med båda två.Jag skrattade så jag satt dubbelvikt!!

• misstrixie

Thailand 08,

Haha så det kan gå! Grattis, låter som ni haft det härligt...

• matildaochniklas

Ja, precis. Vi har köpt vanliga vita som vi tänkte rulla och knyta ett sidenband runt. Eller så ska vi stämpla på dom.. eller.. ja, vi får väl se hur det blir till slut!
    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:42:48 följande:

Det är dom klassiska som finns i olika färger, eller hur?Det är dom jag köpt. Tycker också de var lagom men tydligen inte till vikningen jag tänkt mig . Får tänka om.
  • matildaochniklas

Haha, i min med!

misstrixie skrev 2008-02-29 23:43:49 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:42:06 följande:
    Sorry men det där blev jättekul i min trötta hjärna...
  • GME76   080802

Så jäkla underbart. Såna minnen glömmer man aldrig. Det är förresten anledningen till att vi står ut med jamande katt på nätterna istället för kattlucka. En kompis sambo hade en mus som byggt bo längst in i hennes troslåda. Dom hittade katt- och hundmat i boet t o m .

Svar på tråden Nattpratare :-)