• GME76   080802

Nattpratare :-)

Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

Vad gör ni andra ikväll?

• Svar på tråden Nattpratare :-)
  • matildaochniklas

Du behöver då inte få ångest. Jag kände mig mer eller mindre tvungen att byta när jag såg att min granne bytt gardiner för tredje gången sen hon flyttade in i september. Idag var nämligen första gången jag bytte gardiner och vi har bott här sen i maj Så ingen ångest för det!!!
    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:36:36 följande:

Haha, underbart! Men man får ju lite ångest när folk håller på o byter gardiner o har sig .
  • Thailand 08

Jag har skrivit i tråden planera bröllop utomlands

• matildaochniklas

Tack Jo, det är sant. Ganska skönt att gå runt på kvällen och plocka lite. Speciellt när man är ledig imorgon. Då ska jag och min fästman ta en låååång sovmorgon och sen bara slappa hela dagen.

misstrixie skrev 2008-02-29 23:37:13 följande:
    Vad duktig du är! Jag har faktiskt lättast att städa sent på kvällen/natten av någon anledning, jag har mer energi och det känns roligare.
  • GME76   080802

Nä det ska jag inte ha då . Tvättade fönstrena förra helgen (men bara på ena sidan huset) och det var inte gjort sen hösten -06. Oops...

• Cantaton

Det ska vi också Äntligen! Har varit så stressigt den här veckan. Dock gör jag inte så mkt vettigt ikväll. Går definitivt inte runt o städar Har diskat upp disken och läst något kapitel i en lärobok... och just det, skickat en faktura. Jo, lite vettigt har jag kanske gjort.

matildaochniklas skrev 2008-02-29 23:40:14 följande:
    Tack Jo, det är sant. Ganska skönt att gå runt på kvällen och plocka lite. Speciellt när man är ledig imorgon. Då ska jag och min fästman ta en låååång sovmorgon och sen bara slappa hela dagen.
  • Thailand 08

musproblem på bröllopsnatten och nu igen...fast nu fick jag byta från trådlös datamus med kassa batterier till en annan

• matildaochniklas

Bra. Då behöver jag inte ta tag i det förrän till jul
    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:41:06 följande:

Nä det ska jag inte ha då . Tvättade fönstrena förra helgen (men bara på ena sidan huset) och det var inte gjort sen hösten -06. Oops...
  • misstrixie
    matildaochniklas skrev 2008-02-29 23:40:14 följande:
    Usch jag jobbar imorgon, fast bara 5 timmar så det går väl an. Men jag låtsas inte om det just nu, då tappar jag all städlust.
  • GME76   080802

Det är dom klassiska som finns i olika färger, eller hur?
    Det är dom jag köpt. Tycker också de var lagom men tydligen inte till vikningen jag tänkt mig . Får tänka om.

matildaochniklas skrev 2008-02-29 23:36:41 följande:
    Jag köpte servetter på ikea som var 40*40 cm. Det var lagom tycker jag.GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:32:50 följande:
  • misstrixie

Thailand 08 skrev 2008-02-29 23:42:06 följande:

musproblem på bröllopsnatten
    Sorry men det där blev jättekul i min trötta hjärna...
Svar på tråden Nattpratare :-)