• stinakina

Kärlekste

Har läst en massa här om sk kärlekste...

Kikade runt på olika sidor och upptäckte att det för det första är onödigt dyrt och för det andra endast verkar innehålla vanligt te blandat med "strösselhjärtan"

Så nu har jag beställt cellofanpåsar modell mindre och vann klisterhjärtan i guld på tradera. jag ska alltså köpa te, vilket som och strösselhjärtan och göra eget kärlekste!

Ett tips bara så här på söndagseftermiddagen!!

• Svar på tråden Kärlekste
  • Nessan

Det är som du säger att det bara är vanligt lösviktste med röda sockerhjärtan i. Men i de tebutiker jag varit in i kostar Kärlekste i lösvikt detsamma som de andra teerna, så det är ju inte ovanligt dyrt iaf...

• stinakina

Ok...jag har ju bara kollat in nätet, bor ju i en småstad, finns inte mycket till tebutiker att snacka om här

Nessan skrev 2008-03-02 15:23:45 följande:
    Det är som du säger att det bara är vanligt lösviktste med röda sockerhjärtan i. Men i de tebutiker jag varit in i kostar Kärlekste i lösvikt detsamma som de andra teerna, så det är ju inte ovanligt dyrt iaf...
  • guldlockm

Stinakina, Kobbs te kan du köpa på ICA! Så det passar ju utmärkt!

• stinakina

Toppen!!

Ica finns här

guldlockm skrev 2008-03-02 15:26:36 följande:
    Stinakina, Kobbs te kan du köpa på ICA! Så det passar ju utmärkt!
  • Nessan

Stinakina: Har du kikat på Presenthörnan? De säljer ju te i lösvikt, och har de inte just Kärlekste kan du kanske fråga om de kan ta hem det och vad det isf skulle kosta. Blir det inte jättedyrt kan det ju vara ett alternativ.

Annars är det absolut inget fel i att göra sitt eget heller!

• stinakina

Nope, känner inte till presenthörnan (tror jag???, har för mycket sidor i favoriter, blir alldeles virrig)

Men nu har jag beställt cellofanpåsarna, så jag håller mig nog till min ursprungsplan...Men tack ändå!!

Nessan skrev 2008-03-02 15:28:32 följande:
    Stinakina: Har du kikat på Presenthörnan? De säljer ju te i lösvikt, och har de inte just Kärlekste kan du kanske fråga om de kan ta hem det och vad det isf skulle kosta. Blir det inte jättedyrt kan det ju vara ett alternativ. Annars är det absolut inget fel i att göra sitt eget heller!
  • Nessan

Å, sorry. Presenthörnan är inte en internetsite utan en fysisk butik i Furangallerian! (På övervåningen)

• stinakina
    Nessan skrev 2008-03-02 15:32:23 följande:
    Å, sorry. Presenthörnan är inte en internetsite utan en fysisk butik i Furangallerian! (På övervåningen)
    Ahhh..I söderhamn alltså...du menar presentboden?!

Jag har ärligt inte kollat in te där....Miss av mig!
  • Nessan

Åh, var det boden istället för hörnan... jaja, nära nog!

Svar på tråden Kärlekste