Vem städar på ert bröllop?
Jag undrar kort och gott vem som kommer att städa efter bröllopet på ert bröllop, familjen eller vännerna?
Jag undrar kort och gott vem som kommer att städa efter bröllopet på ert bröllop, familjen eller vännerna?
Går din familj med på att städa så är det väl fine då! Men jag säger att man kan inte kräva det bara för att man gifter sig. Det är ju erat val.
personalen på natten..familjen åker dit dagen efter o checkar av läget samt hämtar hem överblivet..
Min mamma och pappa och svärmor kommer att städa efter oss..
Vi kommer att hjälpas åt att städa. Det mesta är nog gjort på natten, med disk och plockat bort det värsta. Så det kommer bara vara finliret kvar dagen efter.
Vi kommer anlita en städerska som ska städa dagen efter. Skönt att vi slipper och vi vill inte lägga över det på våra familjemedlemmar.
Tycker själv inte att man kan kräva att föräldrar/vänner /gäster skall behöva städa efter ett bröllop som de är bjudna på. Men erbjuder de sig så visst.rekomenderar att man tar firma/eller någon som vill för billig peng. Vi städade själva dagen efter... inget som jag rekomenderar..visst vi fick lite hjälp på kvällen när vi hade åkt men det var mycket kvar..inget roligt att städa dagen efter, när man skall njuta.
oj vad långt det blev
Vi gjorde det tillsammans med våra föräldrar och några av syskonen och ett par vänner.
Vi åt lunch tillsammans (resterna sen bröllopsmiddagen) och öppnade presenterna så också