*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Okej tack tjejer!
Ska ta mig en funderare hur jag ska göra.....hmmmmmmmmmmmm
Okej tack tjejer!
Ska ta mig en funderare hur jag ska göra.....hmmmmmmmmmmmm
Vi har inte bestämt psalmer än, men det lutar åt "En vänlig grönskas.." och "I denna ljuva sommartid", som (precis som flera utav er säger) de flesta känner igen.
Vår solist ska sjunga två, ev tre låtar:
För att du finns - Sonja Aldén
Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell
Du är allt - Sonja Aldén/Shirley Clamp
Ingångsmarsch blir Mendelsohn och utgångs Klinga mina klockor//Benny Andersson
Therece - Jag tror inte att de tycker att du är besvärlig, de har nog all förståelse för att du vill ha det perfekt. Du ska ju stå brud! Var glad att du fått en bra kontakt och de känner igen dig, det är mycket värt. Där jag hyr min klänning känner de väl igen mig, har tappat räkningen hur många gånger jag varit där...he he
Kör på, bättre att prata med dem hur du känner och få ett svar - sen vet du och kan lägga detta åt sidan och bara njuta av er bröllopsplanering!
Man får hålla koll på solbrännan lite, jag ska ha axelbandslös klänning och jag har redan lyckats få en bonnbränna he he
har försökt tänka på att inte ha axelband men men det blir som det blir!
Måste bara få säga att jag tycker att det är himla kul att vi blivit så många i vår tråd!!! Funderar på hur många vi kan vara totalt????!
Bröllop 2008 14.00 Malmö
AnnaochHenrik 15.00 Östersund
Miss Blue 15.00 Katrineholm
nicolina2008 16,00 Vaxholm
Vi finns verkligen från norr till söder!!!
Jättefin ring!
Jag kollade in min igår kväll, det var ett tag sen nu...he he den ligger bland alla andra bröllopsprylar (det börjar bli en hel del nu!
Tjejer - jag behöver hjälp!!
Letar med ljus och lykta efter en tiara (den på melly.se var ju såld och hon skulle kanske göra en liknande, men det vet man ju inte NÄR det blir!?!?!?). Har kollat på flera sidor på nätet men jag hittar inte DEN! (tiaror.se diadema.se mfl).
Var sjutton ska man hitta en????
Baccus - Vore jag er skulle jag ha en backup-plan i bakfickan, det verkar väldigt oseriöst att inte kunna ge en bokningsbekräftelse!! Ska man ha bröllopsfest kan man ju inte hitta en ny lokal i ett nafs precis!?!?!? Stå på dig!!
Absolut, men jag tänkte vänta lite till och se om det blir fler brudar
Bröllop 2008 skrev 2008-05-30 11:13:10 följande:
he he orkade inte vänta.....