*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
Varför ska man vänta för länge- jämt?
Ah det dyker nog upp något annat!
Varför ska man vänta för länge- jämt?
Ah det dyker nog upp något annat!
nicolina2008- Jag har försökt hitta nåt för runt 100-150kr, mer en minnesgåva från vår dag tillsammans Har nog tänkt halsband till tärnorna...
Toastmadame ska oxå ev få nåt...har inte bestämt det än (men hon gillar smycken skarpt, så nåt borde man kunna hitta!)
Allt är ju en kostnadsfråga oxå tyvärr...det får inte bli för dyrt känner jag...
Jag har tänkt att ge gåvorna till tärnorna på morgonen när vi gör oss i ordning tillsammans. Vill de bära de halsbanden får de göra det, annars får de använda vid ett annat tillfälle. Det ska mer vara en tackgåva från oss.
Hej alla nya!!
Idag kom vår hindersprövning - vi får gifta oss
En sak till att bocka av!
Jag behåller mitt nuvarande efternamn som mellannamn och tar M2B´s som efternamn
Halloj alla brudar som hänger här, kopiera denna lista och lägg in er på klockslag (känns som det behövs en uppdatering med så många nya!)
Baccus 13:00 Göteborg
Bröllpo2008 14:00 Malmö
Miss Blue 15:00 Katrineholm
Therece 15:00 Trelleborg
Anna&Henrik 15:00 Östersund
A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
Jenbor95 15:00 Malmö
Hofsan 15:00 Eslöv
LLJÖ 15:30 Sigtuna
Nicolina2008 16:00 Vaxholm
fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
Voilen 16:30 Edsbyn
Bra brudar, lägg in er på listan!
Hurra nu har jag hittat gåvor till mina tärnor!
Jag hittade Badlady halsbanden på ett annat ställe (2st) så nu är det fixat! Skönt..
Sen har vi bokat in tid för provning utav hela min utstyrsel med klänning, slöja, skor, underkläder och smycken. Den 9/7 blir det, ser fram emot det!!
Provningen blir i bröllopsbutiken där vi hyr våra kläder
Ja jag har oxå funderat på att pimpa toaletterna lite, handdukar och ljus funkar ju kanonbra! Enkelt och inte så dyrt
Oj vi har inte ens bokat någon tid med vår prälle!!!
Kanske börjar bli dags?!?!?