• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Mayisan

Känner så väl igen mig i dig Johansdotter...inbjudningarna e halvfärdiga, porslin halvkollat, fotograf, smink osv kan inte kollas förrän inbjudningara gått ut så vi tänkt fråga några av gästerna som är utbildade i områdena.
    Klänningen ska jag sy men måste veta att kroppen inte ändras för mkt innan ...
    Mycket e halvbokat men bara präst, kyrka, lokal och nu äntligen ring är helt fixat.

Vi får väl ses här och inse att 5 mån trots allt är 5 mån och vi kommer att hinna!!! Min älskling e alltid i sista sekunden men jag vet trots allt att han älskar mig = )

Vad jättefin överraskning med bandet...jag ska försöka hitta nån spraymålare att göra en avla till min snutt tror jag ...

• johansdotter

Hahahaha....jooo min e likadan...men han e nog aningen värre...han kommer garanterat vara sen till sin egen begravning...*S*

Vi får väl ses här och inse att 5 mån trots allt är 5 mån och vi kommer att hinna!!! Min älskling e alltid i sista sekunden men jag vet trots allt att han älskar mig = )

• busfia

Vi gifter oss den 080823 Tiden rinner iväg....

• nicolina2008

Hallå där!

Vi har börjat öva på valsen och överraskningslåt idag! Jätteroligt! Men det är mycket kvar som ska sitta så det är ju bra att börja i tid.

• Miss Blue

Hej tjejer!
    Har varit på lite avvänjning från BT....
    Nä har haft lite tufft med dödsfall+begravning....nu är det över...har inte haft världens lust att planera bröllop precis...
    Men nu är det bara att ta nya tag!
    Vi ska ju faktiskt gifta oss!!!!!! Pirr i magen börjar det verkligen bli!

• Miss Blue

Just nu försöker vi hitta någon som kan sjunga i kyrkan (inget proffs utan en glad amatör som inte kostar skjortan!).
    Ev har vi en tjej & en kille på gång - håll tummarna!!

• AnnaochHenrik

Miss Blue: Håller tummarna för fullt! (Jösses, sicken söt smiley förresten!)

• Baccus

Jag ar sa nojd!!!! Har suttit hela pasken och gjort mina inbjudningskort och dom blev superfina, en kompis trodde tom att de var bestallda.. Jag vet att jag skryter men jag ar inte en pysslare. Nu ska jag bara skicka ivag dom och det ska bli pa Onsd...

• AnnaochHenrik

Baccus: Vad kul att korten blev bra! Det är helt okej att skryta, jag skryter över mina också, är supernöjd med dem

• Miss Blue

Baccus - har du inga bilder så vi får se??

Jag ringde till vår guldsmed och frågade om vi fick byta ask till vigselringen (JAG VET smågrej men ändå!). Vi fick en halvful ask som inte är så lätt att öppna, men det var helt okej att få en snyggare....he he man är ju petig men det känns som att ringen kostar en rejäl slant så kan man väl få en schysst ask att ha i kyrkan......

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)