• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • östersund080823

Jag tror att man passar bäst i den frisyr som passar ens personlighet bäst. Jag är liksom en sån här mittemellanbrud. Min blivande är hårdrockare och har spelat trummor i ett dödsmetallband, men jag brukar liksom kombinera "prinsess" och rock stilen, det gillar jag. Typ rosa rockbrud!

• nicolina2008

Jag vet inte rikigt vad det blir för stil på mig. Klänningen är rätt enkel men ändå "romantisk". Ska ha en rätt lite tiara.

• östersund080823

Vi har precis gjort klart våra inbjudningskort!!! Dom ska läggas på lådan imorgon. Jippi!!! Nervöst eftersom vi inte har berättat för nån än. Jag har klarat att hålla tyst i 1 1/2 år! Är väldigt stolt över mig själv....

• AnnaochHenrik
    östersund080823 skrev 2008-04-03 18:27:11 följande:
    Vi har precis gjort klart våra inbjudningskort!!! Dom ska läggas på lådan imorgon. Jippi!!! Nervöst eftersom vi inte har berättat för nån än. Jag har klarat att hålla tyst i 1 1/2 år! Är väldigt stolt över mig själv....
    Å, vad spännande! Jag klarar inte att hålla tyst om nånting jag, när det gäller glada nyheter!
  • Miss Blue

Bild??????????????????????

Jag var ungefär lika duktig som du att hålla tyst länge, fast våra föräldrar och syskon visste.....

östersund080823 skrev 2008-04-03 18:27:11 följande:
  • Fröken Figo

Jag är helt okänd MEN jag har publicerat artiklar i en juridisk tidsskrift och pläderat i TV. Men det är ingen som kommer ihåg det/ läst mina artiklar

Men ändå... 30 sek "rampljus" kan man ändå kalla det. Typ.

Min pappa är lite småkänd iaf där han jobbar och blir ofta intervjuad osv. Där han jobbar vet folk vem jag är. Men det är verkligen inte heller kändisskap. Oh well!!

• Fröken Figo

hahahhaha SKREV I FEL TRÅD!!!

Bortse från det ovan! (gud vad pinsamt)

• nicolina2008

Kommer ni ha sånghäfte? Jag har bara varit på 1 bröllop själv och har igen koll på vad man förväntas ha med på middagen...?

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)