• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • LLJÖ

Johansdotter: vi har inte skickat ut inbjudningarna än, vi håller precis på att bestämma oss för hur vi ska göra dem. Till helgen hoppas vi kunna köpa in allt och sätta igång. Vi ska tillverka dem med en snygg tapet som grundtema.

Vi skickar dem i början av maj, osa förmodligen runt 1 juli. (vi är inte så beronde av antal som kommer)

En hel del kvar att göra, men det känns ändå som vi har kontroll på läget.

• nicolina2008

Fråga: kommer ni köpa blommor till era tärnor?

• Miss Blue

Ja!
    Vår florist kommer göra mindre varianter utav min brudbukett, med lite "billigare" rosor

• Bröllop 2008

Har ni beställt och bokat in er florist som ska göra er brudbukett? Jag ringde men de sa att det räckte att jag tittade förbi i Juni och bokade buketten jag ville ha.

Jag ska "bara" ha röda rosor i min bukett, tärnorna kommer också ha röda rosor fast inte så många som jag

• nicolina2008

Jag har en kopis vars svägerska ska göra min buket så vi ska åka dit och titta på bilder och bestämma något i maj tror jag det blir.

• AnnaochHenrik

Mina tärnor ska ha små buketter, ja. Pratade med dem om det, och båda sa att de ville ha någonstans att göra av händerna.. Så de ska få små buketter med bara vita rosor. Tror det blir jättefint!

• nicolina2008

Hur mycket kostar de på ett ungefär?

• AnnaochHenrik

Bröllop 2008: Jag har mailat bild på buketten jag vill ha och fått prisuppgift, men hon tyckte att jag skulle boka ungefär 5 veckor innan bröllopet, så det får vänta lite...

• AnnaochHenrik

nicolina: Hon vill ha 250 kr/tärnbukett. Då ingår 5 stora fina vita rosor. Tycker det är helt okej, det blir totalt 1500 för min fina brudbukett och två tärnbuketter.

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)