• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Bröllop 2008

Ja det tycker jag verkligen!

Jag brukar också tänka så när vi ska iväg på fest eller middagar, nu ska jag inte prata om bröllopet - haha men alla frågar och undrar så tillslut känner jag att nä nu vill jag inte säga mer för då blir ingenting en överraskning!

• Ingarö08

Kan ju vara så att posten slarvat bort inbjudan...och de var för "blyga" att fråga om de var bjudna eller inte

Låter iofs kanske lite långsökt men det finns ju alltid en möjlighet...

Miss Blue skrev 2008-04-07 14:55:35 följande:

Ja de har fått inbjudan (vad jag fattade för iaf!!?!?), tänk vad pinsamt om deras inbjudan kommit bort????
  • Miss Blue

Hur sjutton tar man reda på det?? Då måste man ju fråga dem!

• Ingarö08

yes
    När går OSA ut? Kan du inte luska på något sätt? Svårt det där. För om du frågar rakt ut och de säger "jo, vi har fått inbjudan" så blir det ju lite pinsamt om de frågar varför du undrar...

Miss Blue skrev 2008-04-07 15:00:23 följande:

Hur sjutton tar man reda på det?? Då måste man ju fråga dem!
  • AnnaochHenrik

Flera av mina kompisar har också varit typ så, inte ens nämnt inbjudan... Jag tror de helt enkelt väntar med att kommentera inbjudan helt och hållet tills de vet säkert om de kan komma eller inte! Vi var på dop med sambons släkt förra helgen, och TVÅ av sisådär 30 kommenterade inbjudan alls, och ingen OSA:de, tror resten väntar och OSA:r officiellt närmare midsommar när OSA-tiden går ut...

• Miss Blue

Frågade M2B som pratade mer med killen ifråga, han hade tydligen berömt våra inbjudningar så JA de har fått inbjudan!!
    (de trodde inte på att vi gjort dem själva )

• Ingarö08

Skönt att de fått dem! Sa de inget till sambon då?

Nu när jag tänker efter så är det inte så många som sagt ifall de kommer eller inte efter att de fått våra "save-the-date" magneter. Jag tror ifos de väntar tills riktiga inbjudan kommer...

När går eran OSA ut?

Miss Blue skrev 2008-04-08 08:03:10 följande:

Frågade M2B som pratade mer med killen ifråga, han hade tydligen berömt våra inbjudningar så JA de har fått inbjudan!!(de trodde inte på att vi gjort dem själva )
  • Miss Blue

Ja M2B blev jätteosäker när jag frågade om de tackat ja eller inte, de har inte uttryckligen sagt: JA vi kommer på bröllopet. Utan snarare frågat mer OM bröllopet....suck vi får avvakta och se eller oxå får M2B ringa och kolla om de sa ja eller inte!?!?!?
    Vi har osa 20 juni

Ingarö08 skrev 2008-04-08 09:34:36 följande:
    Skönt att de fått dem! Sa de inget till sambon då? Nu när jag tänker efter så är det inte så många som sagt ifall de kommer eller inte efter att de fått våra "save-the-date" magneter. Jag tror ifos de väntar tills riktiga inbjudan kommer... När går eran OSA ut? Miss Blue skrev 2008-04-08 08:03:10 följande:
  • Ingarö08

Men de borde ju OSA "på riktigt" tycker man. Avvakta och se - De är ju en "evighet" tills 20/6 Tror att om man inte OSAr direkt så bruker de "flesta" vänta tills sista sekund när de kommer på "att shit - nu ska inbjudan in"

Miss Blue skrev 2008-04-08 09:52:06 följande:

Ja M2B blev jätteosäker när jag frågade om de tackat ja eller inte, de har inte uttryckligen sagt: JA vi kommer på bröllopet. Utan snarare frågat mer OM bröllopet....suck vi får avvakta och se eller oxå får M2B ringa och kolla om de sa ja eller inte!?!?!? Vi har osa 20 juni
  • Miss Blue

En tjej blev jätteorolig att osa:t gått ut eftersom de visste att vi skulle ses på festen
    Men det är ju lugnt!! De tackade dock ja på festen

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)