• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Miss Blue

Jo det känns mer definitivt liksom
    Känns som det var jättelänge sen vi skickade ut men det har ju bara gått en månad
    Än så länge är det bara ca 8 pers som inte hört av sig alls, rätt bra facit!!

• Bröllop 2008

Oj, det var bra! Annars hör man mycket om att folk inte OSAr förren i sista sekund om ens då Va kul att nästan alla har hört av sig!

Jag hoppas också att många OSAr så fort som möjligt!

• Miss Blue

Alla har inte ringt utan vi har träffats i andra sammanhang, på födelsedagar eller andra fester och då har de tackat ja muntligt (ja jag vet inte enligt ETIKETTEN men jag bryr mig inte bara man får ett besked!!)

• nicolina2008

Hos oss är det nästan samma sak. Många vet. Men de är ändå på RIKIGT nu! Ingen återvändo!

• Bröllop 2008

Håller med dig, spelar ingen roll hur gästerna osar

• Miss Blue

I lördags var vi på en mindre fest med M2B´s kompisar, ett par osade men ett par sa bara: Vad kul att ni ska gifta er! Och frågade en massa om planeringen, men inte ETT ord om de skulle komma eller inte!?!?!?!? Suck säger jag bara..

• Bröllop 2008

Va?! Va konstigt! Då tycker jag de kunde sagt " vi håller på att kolla upp om vi kan komma, vi återkommer så fort vi vet" eller ngt i den stilen.

• Ingarö08

Trist! Är du säker på att de fått inbjudan då? De kanske "luskade" för att höra om de var bjudna?

Miss Blue skrev 2008-04-07 14:49:07 följande:

I lördags var vi på en mindre fest med M2B´s kompisar, ett par osade men ett par sa bara: Vad kul att ni ska gifta er! Och frågade en massa om planeringen, men inte ETT ord om de skulle komma eller inte!?!?!?!? Suck säger jag bara..
  • Miss Blue

Jag hade redan bestämt mig innan vi gick på festen att jag skulle inte prata bröllop eller påminna någon, men nu pratade folk rätt friskt om det och frågade MASSOR. Då kunde de väl klämt ur sig något om deras inbjudan (precis som du skriver Bröllop 2008)!!!!!

• Miss Blue

Ja de har fått inbjudan (vad jag fattade för iaf!!?!?), tänk vad pinsamt om deras inbjudan kommit bort????

Ingarö08 skrev 2008-04-07 14:53:02 följande:
    Trist! Är du säker på att de fått inbjudan då? De kanske "luskade" för att höra om de var bjudna? Miss Blue skrev 2008-04-07 14:49:07 följande:
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)