• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Brud 080823

Ja, sol får vi hoppas på annars blir det inte kul för oss med vigsel på en skärgårdsbåt haha

• Miss Blue

Ni som har beställt från www.brollopsbubblor.se hur har ni gjort med betalningen? Har ni förskottsbetalat? Hur lång tid tog det innan ni fick varorna och är ni nöjda med det ni beställt?? Jag har ett par saker jag är sugen på att beställa, bla Bröllopsboken (är det nån mer som har den?), ev ett paraply (Anna det är jättefint!), bubblor (JAG vill ha bubblor M2B vill ha ris...hmmm).
    Har ni hittat någon bra gästbok?

Oj tusen frågor

• AnnaochHenrik

Miss Blue:
    Jag betalade i förskott, sen tog det några dagar, absolut max en vecka, så kunde jag hämta ut paketet!
    Paraplyet var större än jag trodde, och jättefint, handtaget är till och med i nåt läderliknande material, lyxigt värre!
    Bubblorna har jag faktiskt provblåst lite, och hällde ut lite på en provbit av vitt siden jag hade hemma, inte en fläck! Så det verkar kanon alltihop, och jag är supernöjd!

• Miss Blue

Kul när man blir positivt överraskad!
    Frågan är om vi verkligen behöver ett paraply?!?!?!?
    Vilka bubblor tog ni (finns ju olika varianter på burken)

• AnnaochHenrik

Vi tog de som hette "Plain Bubbles" eller nåt ditåt, den enklaste varianten. Gillade inte riktigt varianterna med massa figurer på locket, less is more!

• Miss Blue

Jag känner likadant! Då knyter jag hellre ett sidenband runt halsen på burken eller nåt. Såg att nån här på BT hade satt etiketter med deras monogram på oxå.....

• Bröllop 2008

Hej! På vår kyrkas hemsida står detta:
    "Tänk på att välja fågel- och naturvänliga alternativ till ris att kasta på brudparet vid utgången"

Jag vet att det bara är en myt att ris är farligt för fåglar, men när kyrkan skriver att man inte får använda ris - vad tycker ni vi ska välja för ris/frön då?

• Miss Blue

jaha fast det är ju inte farligt för fåglarna! Det är ju bara en myt
    Riset kan inte svälla i deras magar - om de inte kan få koktemperatur i magen???!?!?

Vet att en del använt solrosfrön istället...

• Bröllop 2008

Haha, ja alla vet ju att det är en myt! Men man vill ju inte göra sig ovän med kyrkan

Vi ska träffa prästen i Juni så jag ska nog fråga dem och berätta att ris inte är farligt för fåglar

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)