• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Therece

Köpte en superbra bh på twilfit axelbandslös med lite korsett)för 349:- o otroligt nog perfekt matchande trosor för 59:- på H&M - perfekt!

• AnnaochHenrik

Miss Blue skrev 2008-04-04 14:36:57 följande:

Ni MÅSTE bara testa det här!kandisfrissan.veckorevyn.com/
    Haha, vad roligt! Jag blev rätt snygg som James Bond om jag får säga det själv
  • AnnaochHenrik

Har för övrigt än en gång konstaterat hur hopplöst det är att hitta kritvita stayups... Alla butiker har nån slags gräddvit nyans, men inga vita. Twilfit påstod för en månad sen att de snart skulle få hem, de hade vita men bara i stora storlekar när jag var där... Men jag kollade idag, och de hade fortfarande inte fått hem. Suck. Tur att man är ute i god tid!
    Har ju köpt helvita underkläder att ha på bröllopsnatten, då vill man ju ha matchande strumpor!
    (Intressant är att de flesta butiker har gott om vita underkläder och till och med vita strumpeband, men alltså inga matchande strumpbyxor/stayups. Märkligt)

• Therece

Idag blir det jakt på skor..Annars beställer jag från internet.

Fixade servetter igår, blev Dunilin, de som känns nästan som tyg. Satt o provvikte igårkväll - kul!!!

Det allra, allra svåraste för min del är frisyr. Hittar bara inte någon jag faller för. Men tänker att fint blir det nog ändå . Tänkte slinga mig hos frissan ca en månad innan provuppsättning o då kan man väl försiktigt diskutera lite...?

Tänk att detta upptar nästan ALL ens tid. Men roligt är det

• nicolina2008

Har beställt ringar idag!!!Det blev mycket blingbling! Är supernöjd.

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-04-05 17:51:03 följande:
    Har beställt ringar idag!!!Det blev mycket blingbling! Är supernöjd.
    Å vad kul! Bild?
  • nicolina2008

Har ingen bild ännu men det likanar ringarna i mitt galleri. M2b får också en ny ring. Nu ska jag fixa med inbjudingskorten!

• Miss Blue

Vi hittade ingen caketopper i lördags....
    Men vi var en sväng till Ikea och köpte ljus (vita & ljusblå), ljusfat och små gulliga vita vaser
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40113627
    samt spetstyget "Britt"......
    Så lite blev gjort!!

nicolina2008 - kul med ringar - bling bling är aldrig fel!

• nicolina2008

Inbjudningskorten skickas idag!!!

• Miss Blue

Spännande då kan vi som tjatat lite förvänta oss en bild snart då??

nicolina2008 skrev 2008-04-07 10:26:13 följande:
    Inbjudningskorten skickas idag!!!
    Jag börjar fundera på dukningen, det känns som man köpt en massa dekoration men vet liksom inte riktigt hur vi ska få ihop det....får nog provduka lite hemma först så man inte står där och klurar dagen innan....he he
Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)