• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Jacobsson

vad kul. Det fanns altså en tråd för vårat datum..

• Miss Blue

Hofsan - Jättefin dukning!!! Hoppas vi kommer få till det lika fint!!

Jacobsson - Välkommen till vår tråd!

Jaha inte fick man vara glad länge....
    När jag skulle öppna förpackningarna med lakan är det fläckar överallt (ser ut som blodfläckar, typ att den som paketerat haft småsår på händerna). Såå typiskt...så nu måste jag tillbaka till Jysk och försöka byta eller få pengarna tillbaka. Och jag vet hur tjuriga de brukar vara när man öppnat förpackningen. Men hur sjutton ska man kunna se det genom???? Det är inte liite fläckar heller....shit!! Varför ska man ha sån otur? Var så himla glad över att ha hittat rätt färg och ett jättebra pris. Men även om de är billiga ska de väl vara rena?!?!?!? Suck, håll tummarna för mig efter 10.00, då ska jag hänga på låset och försöka få till nåt med Jysk-personalen......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

• nicolina2008

Miss Blue: Gud vad trist. Lycka till idag, jag håller tummarna. men det går säkert bra. Såg vad du har tänkt ha dem till så förstår de säkert.

• AnnaochHenrik

Miss Blue: Vad trist... Hoppas det går bra att få byta idag!

• Miss Blue

Japp, tack tjejer för ert stöd
    Ska åka iväg om ca en halvtimme......

• Miss Blue

Det gick finfint! Passade på och köpte ett till...
    Men jag och en butiksanställd öppnade säkert 10st som det var fläckar på. Men det var inget snack alls, no problems!!
    SKÖNT!! Då behöver man inte leta efter nåt annat

• nicolina2008

Miss Blue: Vad skönt!

Vad ska ni ha i era festprogram?

• Miss Blue

Blev oxå sugen att göra en provdukning
    Det är nog ingen dum idé att testa innan.......

• voilen

Jättefin dukning Hofsan! Har oxå rosa (och brunt) färgtema. Jag har tänkt att ha kupade glas med rosa/genomskinliga stenar och rosa germina (mindre typ av gerbera) i. Sedan ska vi ha fyrkantiga glasfat (som sambons pappa skär ut) med blockljus och små rosa glasstenar på. Vi har vit duk och en brun löpare i mitten längs hela bordet. I mitten av bordet har vi även en avlång värmeljushållare i glas som ser ut som ett rör.

På honnörsbordet har vi dukar i "siden", en stor rosa och bruna löpare som går tvärs över bordet. Där har vi bruna och rosa blockljus samt lika blomdekoration som på gästborden. Borde kanske göra en provdukning. Har iaf ritat upp allt skalenligt och det ser bra ut på pappret.

Ang festprogrammen så har jag satt min syster på att göra dom. Det kommer att vara med meny, bordsplacering och gästpresentation som vanligt och sen blir det överraskning...

• a wife to be

Nu har jag hittat två superfina buketter, finns i mitt galleri, vad tycker ni????

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)