Inlägg från: Humlanhubbe |Visa alla inlägg
  • Humlanhubbe

Augustilistan del 4

jizz skrev 2008-05-04 21:37:37 följande:
    Miss Blue skrev 2008-05-04 21:35:14 följande:
    Så va det! Nu ringde klockan!Humlanhubbe: you raise me up funderar jag också på.Tyckte först den var självklar men nu vet jag inte. Finns så många. Bara jag som inte tycker om svenska låtar
    Ja den är fin..men svårt att välja,håller med dig!Finns otrioligt bra låtar o många dessutom!Kanske kan man få en bonus-solosång på festen(vår solist och vän kommer givetvis vara där)..så vem vet
  • Humlanhubbe

Ja gud ja,den är oxå grym!
    Miss Blue skrev 2008-05-04 21:48:36 följande:

Jag gillar "Come away with me" med Nora Jones, men jag tror inte att jag kan hitta en solist som kan göra den låten rättvisa...det ska vara Nora som sjunger den Jag får rysningar när jag hör den...!
  • Humlanhubbe

hehehe..varför inte liksom?!
    Miss Blue skrev 2008-05-04 21:53:06 följande:

*funderar*Kunde inte Nora komma förbi och dra en låt när vi gifter oss?!?!?!? Och är det så att Sonja Aldén har vägarna förbi så är väl vi inte sena att bjuda in...he he
  • Humlanhubbe

Absolut inte..
    Miss Blue skrev 2008-05-04 22:04:36 följande:

Det är väl inte FÖR höga krav??????
  • Humlanhubbe

Jag håller med!Verkligen så man får DRA igång samtal o diskussioner..=) Alla har kanske fullt upp ?!
    Miss Blue skrev 2008-05-07 13:49:36 följande:

Det är vääääldigt dött här i tråden nu för tiden!?!?!?!?!?!?
  • Humlanhubbe

Gud så kul,Stort lycka till!!Ska bli kul att se 'er' på tv (fast jag inte ens vet vilka ni är )!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-05-07 16:59:29 följande:

Ohhh jag måste bara få ventilera nån stans!! Shit i morrn börjar det!!! Första inspelningsdagen med TV3!!!!Vi ska vara med i "du är vad du äter". Det där programmet med Anna Skipper. Jag längtar men samtidigt undrar man vad man gett sig in på!!!! Jag ska ner i vikt o sambon upp i vikt.Slutvägningen blir på bröllopsdagen. Så ni kommer kunna se mig på TV3 i höst Hur snygg jag kommer vara (förhoppningsvis) på bröllopet! Hjäääääälp!!!!! Nä det ska bli kul. Tror jag iaf
  • Humlanhubbe

Nu ni brudar..=) Nu har jag lagt ut några bilder på min blåsa !Finns att beskåda i galleriet!

• Humlanhubbe

Det är en Olympia MS,köpt genom Lillsessan!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-05-07 20:35:43 följande:

Var har du beställ från? Ser ut precis som en av mina jag beställde från Millys!!Bra smak
  • Humlanhubbe

Äntligen är det min tur skrev 2008-05-07 20:38:48 följande:

Ahaaa.Bra val iaf Får man va fräck o fråga vad du fick ge för den?
    Ja visst är de ett bra val!har du oxå en?Jag la faktiskt vantarna på en äkta MS genom Paula och gav 3300:-..Bra pris?
  • Humlanhubbe

Jag var oxå på väg att köpa från Millys redan från början, då skulle en kopia kosta mig 199 dollar= ingenting!Jag förstår de/er som köper fler!Vilken ska du förresten ha på dagen D?
    Äntligen är det min tur skrev 2008-05-07 21:36:33 följande:

Det är säääkert ett bra pris!! Finns ju inga under 5-6000 här hemma iaf som är ok. Eller Nixa e ju finare o lite billigare, men andra märken. Det är ju svindyrt!!Jag beställer ju min från Kina.
Svar på tråden Augustilistan del 4