Inlägg från: Humlanhubbe |Visa alla inlägg
  • Humlanhubbe

Augustilistan del 4

Hehe..ingen fara för mig iaf!

• Humlanhubbe

Ja det känns som om man mest betalar saker o det sinar på kontot..

bridesilly skrev 2008-05-16 20:06:16 följande:
    Va kul att ha lite extra pengarÖnskar det löste sig med de sista pengarna som fattas för oss också på något sätt.
  • Humlanhubbe

Kolla www.solx.se,de har mkt fina smycken,inte alltför dyra!

jizz skrev 2008-05-17 20:13:04 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa sånna där id-brickor eller vad dom nu heter på nätet.Sambon vill inte ha en ring till men gärna ett sånnt i kedja runt halsen som minne. Har ju en guldaffär i närheten men dom är svindyra.Har hittat en annan ring, norrsken serien solsken tro jag den hette. Någon som vet vilken jag menar?
  • Humlanhubbe

Vet inte vart eller vad jag ska ha än..=)men hoppas här på lite tips !tror det lutar åt ngt spänne med pärlor på,vet bara inte vart det finns fina!För övrigt funderar jag på slöja eller inte..
    16 aug skrev 2008-05-19 13:50:28 följande:

HallojVar ska ni köpa era hårsmycken? Vill ha pärlor iallafall, en tiara eller hårsmycke. Tips? Har bokat in en provuppsättning
  • Humlanhubbe

www.guldshop.com
    www.handsweden.se
    wwww.hellkes.se
    www.titanringar.com
    www.vigselringar.se
    Är några tips =)
    Lycka till,men vad tråkigt att det inte blev 'din' ring!Men lovar du kommer hitta en minst lika läcker sak!

jizz skrev 2008-05-19 09:18:12 följande:
    Jaha, idag börjar mitt nya liv Havregrynsgröt till frukost sen fick det vara bra!Ska försöka hålla mig några veckor nu och se om vågen ger med sig...
    Jag lider inte av detta själv (peppar peppar) men min sambo har haft stooooora problem. Han började för snart 3 år sen med sprutor och idag märker vi en giganstisk skillnad, visst är han lite snorig och så men inte mot va han va förhållt på med dom sprutorna r.Han kommer nog visseligen bli mer snorig när gräspollen kommer eftersom han reagerar mest på det och han tagit dom sprutorna minst gånger.Kan ni hjälpa mig?Behöver alla sidor med ringar som jag kan hittaguldgruvan.se24karat.sejempguld.sesancy.seVad finns mer?
  • Humlanhubbe

Jo så sant!Jag skulle vilja ha en lite 'busig' slöja med kantband som når till axlarna typ =)
    16 aug skrev 2008-05-19 17:35:29 följande:

jizz: i juni, vill kunna fundera ett tag på om det känns bra Tack, ska kolla Nixa igen..
    Slöja är fint, jag skulle haft en lång, men släpet blev långt, så då hoppade jag över det.
  • Humlanhubbe

jizz:har du kollar in några av ringsajterna än?

• Humlanhubbe

jizz:har du kollat in några av ringsajterna än?

• Humlanhubbe

Oj,på melly fanns mkt snyggt!Vet du om hon gör fler likadana av de som är sålda?!

• Humlanhubbe

Å vad kul,är ju pang-priser!Grattis!

jizz skrev 2008-05-21 18:09:42 följande:
    Hej å hå! Nu har jag varit i flera butiker och kikat!Jag fastnade för Engelbrekts (stavas?) där priserna var suveräna och servicen helt underbar! På andra ställen så fick jag inte ha en sån ring för den var för hög och på ett annat ställe kännde jag mig bara besvärlig och så ska det ju inte vara!Så nu står det mellan två ringar! Den ena påminner om eleonor (SOFIA) och den andra har jag inte sett någon annan stanns.Den såg ut som två ringar. En smal ring som hade många små diamanter i vitguld och en övre ring som var i rött guld med en större diamant!OCH PRISET!!!! 4600:- resp 4999:- Någon av dessa blir det!Lutar mest åt den som likande som eleonor-ringen!
Svar på tråden Augustilistan del 4