Augustilistan del 4
Jisses vad virrig jag är ..har ju inget påbörjat vigselprogram eller festprogram ännu heller..
Jisses vad virrig jag är ..har ju inget påbörjat vigselprogram eller festprogram ännu heller..
Gahh..denna vecka händer det en del..imorgon ska jag till guldsmeden o be henne gravera samt ta in min ring lite o på onsdag ska jag träffa matfixarna
Vad har ni andra för er?
Vi kommer ha vita bakelser med nåt pärlaktigt som dekoration!Ska till konditoriet nästa vecka och spika designen =)!
Ni då?
Hahaha,kan inte annat än hålla med..kan man inte besluta om en sån liten sak själv?!
16 aug skrev 2008-05-13 19:23:30 följande:
Ja gud ja..vad sjutton ska vi ha för smak..det får smakproverna utvisa hoppas jag
Ja jag tar ju mannens efternamn..barnen heter redan så..
16 aug skrev 2008-05-13 19:41:32 följande:
Jag skulle absolut ha gått till fler guldsmeder o frågat om offert/prisuppgift på en liknande (om inte exakt likadan) ring!8000 är mkt om man ska ha guld o stenar oxå..
Ikväll ska jag träffa de som ska göra vår mat till festen!Ska bli kul å se vad de tycker samt höra deras tips o idéer!
Vi kommer ha tre kvinnor vi känner som är mkt duktiga på mat som gör allting (nästan).Det blir en massaitalieninspirerade rätter i bufféform och bordsservering av vin/öl till maten.det blir några 'grundrätter' som kallskuret,kallt fläskfiléfat,pastasallad,potatissallad och paj.Sen självklart potatisomelett(spanien),marinerade oliver,soltorkade tomater,mozarella o tomatsallad,bröd,ost och grissini,melon och lufttorkad skinka,basilikasås,mojo rojo..listan kan göras liite längre
Massa gott blir det iaf!!
Hur ska ni ha det?
jag gick o gjorde en provnagel innan jag spikade manikyr,fråga om hon gör såna,annars är det svårt att veta om hon är bra eller ej..
16 aug skrev 2008-05-16 11:04:49 följande: