Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Bauti: Din man har ringt min man idag så idag ska vi hämta den! *glad*
(och nu slipper jag pendla gbg-aås i en gammel skrutt utan AC... gravid och värmebölja som det ju är... hihi)
Bauti: Din man har ringt min man idag så idag ska vi hämta den! *glad*
(och nu slipper jag pendla gbg-aås i en gammel skrutt utan AC... gravid och värmebölja som det ju är... hihi)
Lunchintresserade: sätt upp en bock i almenackan nån dag i slutet på v 27, så ses vi vid Ab och Tezz jobb och tar en lunch nånstans där!
Idag har vi hämtat vår nya bil!! Sååååå kul!!!
*vrooom vrooooom vrooooooooooooooooom*
Trevlig helg tjejer!
Hoppas ni får en skön go helg, själv är jag lika igendäbbd som en bihålegång kan vara, så jag tänker ta det lugnt och göra ingenting.. (säger jag nu...)
Tezz: gillar långa inlägg
Ni kommer snart få ett megadunderlångt mail av mig.. hehe får väl se om ni orkar läsa det. Jag ska bara få tid att skriva klart det...
Ab och Linum: Man kan söka recept på Allt om mats hemsida har jag för mig... så "slipper" du leta igenom alllllllla tidingarna (fast det kanske är ett nöje i sig )
Nibla: Hoppas du får hjälp av arbetsterapeuten imorgon, hade ju samma problem förra gången, så jag vet hur läskigt det känns i händerna.. huuu.
Godkväll eller natt. kom just hem från ett hudvårdsparty eller vad det kallas. Har inte hunnit maila er idag, får försöka få iväg det imorgon till er.
Gonatt!
zzz
Godkväll i tråden
Ab: Göörsnygg såklart Dock tommare plånbok. Roligt med såna hudpartyn men det är ju ganska dyra produkter. Är nån intresserad kan jag ha ett sånt party hemma hos mig om ni vill. Man måste ju inte köpa, kan vara en kul grej medan man träffas bara. Igår fick vi bl a göra fot-spa. Såå skönt!
Tezz: Usch det låter illa det där, du borde kanske kolla upp så du inte fått några såna där läskiga kycklingbakterier, det kan (obs KAN) vara mindre bra.
En vecka och två dagar kvar att jobba. Känns trist att sluta där jag är nu för jag trivs så bra och tycker det är så roligt. Men man får väl se det som att då har man den erfarenheten sen när det är dags att söka jobb igen.
I midsommar ska vi till förorten bortanför Nibla och Abbe, nästan i nästa stad. Blir nog ganska lungt, skönt tycker jag för jag är tröttttttttt....
Ha en skön helg om vi inte hörs innan!
Gokväll igen
Addiz: Krya på dig!
Nu har jag fått iväg mitt megalånga mail till er, läs om ni orkar.
Ha det gott, kram!
Hej från mig!
Hoppas alla har en trevlig midsommar!
Synd att det blåser idag, annars hade ju vädret varit ok. Men man får se det positivt, det kanske är det fina sommarvädret som blåser in?
Igår hade vi både regn, åska och hagel... det var bara ett snöfall som fattades... hehe
Grattis till M imorgon på den stora dagen!
Ha en fortsatt skön helg!
Carma: Ta tillfälle att vila nu innan bebisen kommer... sen vet man aldrig hur det blir med nattsömnen
Alla: Hur blir det med fika på onsdag om det är lika "vackert" väder som idag??
Snacka om ihållande regn.. grått grått grått.... men det behövs ju i markerna så man får väl se det lite positivt.
Har oxå två veckor kvar att jobba, ska bli skönt att vara ledig. En vecka till i orten bortanför era förorter och sen en vecka med projekt jag hållt på med ett tag. Ska försöka bli lite klar med det. Passar på när lilleman fortfarande har dagis och jag inte har annat inbokat än just det.
Godeftermiddag kan jag säga för en gångs skull, brukar alltid komma hem så himla sent men idag åkte jag i tid.
Grattis Carma! Hade jag tänkt på det hade jag svängt förbi med en blomma... men du får en virtuell sådan här! Jag åkte förbi på 190:an på väg hem idag, hade varit i Sollebrunn. Fy vilken väg... vackert och så men växlande 70 90 70 90 och så kryllade det av fartkameror. Mitt i allt ringer en som är inbjuden till möhippa längre fram i höst som jag och en till ska fixa... och hon har mage att kläcka att hon jobbar med att dra in körkort.. hehe
Fes fram i 50....
Hej och godkväll!
Grattis Nibla! Hoppas att du har haft en suverän dag!!
Tezz: Lycka till på nya jobbet nästa vecka, det kommer gå jättebra!!
Jag slutade oxå mitt jobb idag, kändes både bra och tråkigt. Ska bli skönt att vara ledig men tråkigt att lämna ett jobb där jag har trivts som fisken i vattnet. Fick en omtänksam present av mina kollegor och jag hade med fika.
På tal om Gekås, vi kanske skulle be min man låna en lastbil vi kan åka med... hehe ingen som har lastbilskort.. ?
Ha en jätteskön helg så hörs vi!
Glömde säga tack för i onsdags, som vanligt alltid lika trevligt att träffa er! Man mår så bra efteråt
Våran diskmaskin har gått sönder...
Varför pajjar alltid diskmaskinen när den är knökfull och man bara inte vill stå och diska allt.... hehe..