• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Förresten, är det nån här som användar Make Up stores produkter?

• Frujj

Snö?
    Här skiner solen!! Ser några svarta moln men dom låtsas jag inte om!

Jag köpte en wonderpowder nånting på MUS som jag ångrara att jag köpte. Har inte öppnat den och det är ju en sån där safetyseal på den, men (tyvärr) kan man ju inte lämna tillbaka och den var ganska dyr.... brukar inte ångra saker jag köpt med den här var nog en av de saker jag ångrar

• Frujj

Enl min pappa ska det komma MASSOR med snö imorgon. Men han är å andra sidan ganska bra på att överdriva.. vi får väl se! Om inte annat så smälter det ju bort ganska fort när det har varit så varmt som det har vart några dagar.

• Frujj

Linum: Krya på ryggen... inte roligt det där du!!

*krya på Linum-kram*

• Frujj

Ingen som är sugen på en wonder-puder eller vad det heter från MUS..?

• Frujj

Godkväll/Godmorgon (för er som läser imorgon... ehh idag.... hihi)
    Linum: Grattis på födelsedagen!!
    Bauti: Sorry att jag inte kunde komma i söndags, vaknade först kl 12 efter bröllopsfesten på lördagen och sen var det dags att åka o hämta barnen o sen var klockan sena kvällen.

Kan berätta mer om det i nåt mail...

Imorgon ska jag på vattengympa!! Kul, (hoppas jag...)

Ses o hörs!
    Kram!

• Frujj

Irriterande. Skrev ett inlägg o det försvann!

• Frujj

Nibla: Visst är det mysigt med buffandet i magen!
    Idag när jag satt på jobbet så var det värsta boxningsmatchen i magen så jag lyfte lite på tröjan o då såg jag sparkarna genom huden! Det var lite kul!

Tezz: Krya på halsen. Låter som om det är dags att uppsöka läkare.

• Frujj

Usch, vi verkar ha fått möss i väggarna i köket. Bläääääääääää!! Hörde hur det krafsade häromdagen och idag hittade jag musbajs under vasken. Ska nog ringa Anticimex imorgon!!

Gonatt!

• Frujj

Godkväll. Har inte haft tid att skriva samman nån bröllopsberättelse idag, har varit på vattengympa! Får försöka i helgen. Har bestämt mig för att köra sveriges storstädning av huset i helgen, tvätta fönster och frosta av frysen osv... har börjat förbereda mig mentalt.

Vattengympan var helt ok! Har inte rört på mig på länge....

Tezz: Grattis till intervjuinbjudan! Jag tycker att intervjuer kan var väldigt olika, har ju varit på ett par stycken den senaste tiden och den ena gången har det varit trevlig stämning, mer som en fikaträff, nästa gång har det varit stelt och uppstyltat efter konstens alla regler. Ska se om jag kan komma på några frågor jag har fått.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....