• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Vad man säger.. hej jag heter T och jag har skickat in en ansökan. eftersom jobbet verkar vara mitt drömjobb vill jag bara försäkra mig om att du sett min ansökan (det skadar inte att smickra o vara ärlig)

• Linum

Sitter här hemma idag och har svinont i ryggen. Börjar bli van, eftersom jag haft det i typ 2 veckor nu. Nu är det dock extremt illa efter två dagars konferens och bilåkande fram och tillbaka mellan Bollebygd/Borås/Habo... Ska till en naprapat imorgon. Hoppas att han kan hjälpa mig.

Tezz: Vad är det för jobb du har sökt?!

• Ab fab

hej linum. kul att höra från dig. synd att det bara blir när du är sjuk... stackare. krya på dig ordentligt o se till att de fixar din rygg. måndagsyoga är inget för dig?

• Ab fab

hej linum. kul att höra från dig. synd att det bara blir när du är sjuk... stackare. krya på dig ordentligt o se till att de fixar din rygg. måndagsyoga är inget för dig?

• FruTez

Ab: Det lät bra, men jag har fått ett mail från en tjej att de tagit emot min ansökan och att de återkommer om det skulle bli aktuellt. Hmm... Ska försöka klura på några frågor, om det är nått mer jag vill veta. Det kanske man kan passa på att säga om det skulle bli tyst! Eller?

Linum!! Kul att höra från dig! Som abbe sa, synd att du måste bli en sjukling för det. Vi vill ju ha dig frisk o kry!

• Nides

Hej Linum: Hoppas ryggen blir bra snart. Krya på dig!

Tezz har du ringt?

Sen behöver jag hjälp, har skrivit eller satt ihop lite rim till J angående lördagen.

Kan ni läsa den och ge mig lite feedback.
    Lördag klockan 11:45
    På kungsportsplatsen.

Slappna av, sluta stressa.
    Stäng av mobilen, sluta messa-
    Någons händer spelar stor roll.
    När du lämnas i dennes kontroll.
    Kramar nacke, axlar, rygg och ben.
    Du kommer att bli mycket len.
    Detta ger dig stor välbehag.
    Tyvärr bara under en dag?

Efteråt blir det shopping tur
    Men det visste du redan eller hur.
    Och när vi har fått nog
    Går vi till Tara's krog

Sen vill jag även dig ge
    Någonting som ger entre
    Till ett par andra ställen
    Men det tar nog hela kvällen.
    Båda sker på en duk.
    Med roande och mättande stuk.

Som sagt jag har kopierat några olika ifrån rimstugan.
    Jag är ju super kass på rim

• Ab fab
    FruTez skrev 2008-04-02 11:42:03 följande:
    Ab: Det lät bra, men jag har fått ett mail från en tjej att de tagit emot min ansökan och att de återkommer om det skulle bli aktuellt. Hmm... Ska försöka klura på några frågor, om det är nått mer jag vill veta. Det kanske man kan passa på att säga om det skulle bli tyst!
    tezz- tänk inte för mycket åt dem. Om det värsta du gör är att vara intresserad av deras jobb... ja då är det inte så illa. Ring i alla fall, tala om att du är intresserad o tala om för dem att inte missa dig

om ni har lite att göra
    www.ahlens.com/mode/dressingroom/
  • Ab fab

nides- jag tyckte det var bra rim men den som är riktigt bra på rim så är det Linum. hon är min julklappsrimsviritouse

• FruTez

Nides: Jag tycker det var jättebra! En liten detalj bara:

Detta ger dig stor välbehag.
    Tyvärr bara under en dag?

Jag skulle nog byta ut Tyvärr mot nått annat lite gladare, kanske men det gäller, händer eller nått annat??

Ab: Ja, jag ska nog ta och ringa. Vill ju inte vara tjatig på nått sätt bara. Får se hur jag gör sen!

• Linum

Nides:

Bra rimmat!!!

Håller med Tezz om "Detta ger dig stort välbehag, Tyvärr bara under en dag". Du kanske kan skriva:

Detta ger dig stort välbehag
    Om än bara för en dag

eller

Känslan av välbehag
    följer dessutom med under en hel dag

-------

I eftermiddag kommer vära nya sängar! Impulsköpte dem i söndags... Kommer att bli kanon (hoppas jag...).

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....