• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Hej Linum! Hoppas verkligen inte att det är diskbråck! *buhu* Skönt med söta kissemissar som kurrar!

• Ab fab

stackars Linum. Krya på dig vännen

• Linum

Ingen här?

Hepp.

Igår firade vi 6 månader. Promenad på stan, lunch på Da Matteo, ost och vin och en bra film på kvällen. Precis som det ska vara.

När var det vi skulle till Bauti? Minnet är guppyaktigt hos mig för tillfället (eller om det nu är hela tiden.,.. hmm... kommer inte ihåg hur det var..)

• Ab fab

jag är här- gör fantastistisk trist statistik. behöver definitivt stimulans

• Addiz

Hej hopp!

Aj Linum, vad trpkigt att ha ont =(

Ja Bauti, när var det fika hemma hos dig? Bröllopsfika alltså?

Är jetlaggad som bara den =( Har bara sovit 3-4 timmar de senaste två nätterna...

Och så är man tillbaka på jobbet idag, och inser att inget har hänt på de tre veckorna man varit borta, (trots tydliga intruktioner typ) och jag är redan sönderstressad efter bara en halv dag, BLÄÄÄÄÄ!

• Addiz

Oj, vilket gnäll från mig.

Ja ja, solen skiner iaf, och nu ska jag på lunch, och sen har jag ett möte och kl 15 slutar jag för dagen har jag betsämt! =)

• Linum

Lite stimulans...

Jag kan berätta en rolig grej!

Mina föräldrar var ute och käkade förra veckan här i Göteborg. När notan kom in frågade servitrisen min pappa om han ville ha kvittot. "Ja, det är nog bäst" sa pappa. "Så att jag kan visa det för min fru". Servitrisen bara stirrade på mamma och pappa och gick därifrån. Haha. Min pappa är himla duktig på att driva med folk! Servitrisen trodde nog att pappa var ute och prasslade..

Fniss.

• Ab fab

dags att ta tag i nya karriären alltså Addiz!

Tezz- ringde du på jobbet?

Linum- vad skall du göra med ryggen? Amputera är väl inget alternativ

• Linum

Jag har tid hos en nappapparat (det var ett mycket roligare ord!) på torsdag igen. Jag är ju van vid ond rygg. Har väl haft det sedan gymnasiet. Man får leva med det helt enkelt. Röra på sig mycket, låta bli att sitta så mycket man kan, äta tabletter om det blir för j*vligt.

Amputation. Hmmm. Undrar hur jag ser ut utan kors/ländrygg. Betydligt kortare i alla fall! Tänk axlarna direkt på höftpartiet... Hahaha!

• FruTez

Linum: Grattis till 6 månadersdagen! va såg ni för film?

Addiz: Välkommen tebax!! Vill höra allt om er resa nästa gång vi ses!

Ab: Nä, jag har inte ringt... sista ansökningsdagen är ju inte förräns onsdag nästa vecka, men så har det ändå gått två veckor sedan jag skickade in så det känns ok att ringa och "tjata"! Ska fundera ut lite vad jag ska säga och så ringer jag idag eller imorgon. Beror på hur mycket det är att göra. Idag är det full rulle! Tack för att du håller ordning på mig! Hihi!

För alla som undrade: Bröllopsfikaträff hos Bauti är nu på söndag den 13e kl: 15:00! Ska bli kul att få träffa er alla igen!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....