• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Hej tjejer....

Hoppas att alla mår bra, själv mår jag så dålig att J är på väg hit för att hämta mig.

Linum; Usch va tråkigt med ryggen. Hoppas att han gör mirakel på torsd.

Kom på att jag visst kan på söndag. hi hi J kan inte vara med på söndag så vi måste skjuta på det och det innebär att I'm free.
    Sen pysslar jag såååååå gärna den 20:e Om jag få åka med Tezz till Carma!

Nu ska jag hem. Har itne ätit nåt på hela dan. Magen kurrar, men tanken på att stoppa mat i munnen ger mig kvälningar.

Ab: du är ju för söt! Bara du ser brandövning som en cocktailpartystämning.

Nibla ser fram emot och se bilder.

• Ab fab

åh var kul att du kommer med Nides. jag roar mig med att terapiprata med en kollega i Madrid. Han sliter o vantrivs så det gällde att ha stora öron. O så pratar han engelska som Manuel i faulty towers....

Gjorde upp semesterplanerna i år. Det är många... Hihi

-fyra dagar i juli skall jag till Danmark med väninnorna. Helsingör, Louisiana o Gileleje
    -bröllop o sommarstuga med familjen
    -augusti blir det tåg till Paris, besök i Champagne, sen till Bryssel där R skall ha möte o sen åker jag till Hamburg för personalkonferens.
    -tre dagar i Barcelona med väninna i oktober
    -tre dagar i Riga i november med annan väninna

hihi.. mycket att se fram emot.

• FruTez

Nides: Krya på dig! Va bra att du kan komma med på söndag tillslut! Annars hade vi blivit ledsna på dig... Men det slipper vi ju nu när vi får träffa dig! Förresten, klart att du får åka med mig till Carma på pyssleträff! Tjohoo! Va kul!

Ab: Och du säger att du inte är aktiv! Vilka trevliga semesterplaner!

Så, ett officiellt meddelande till er alla, jag har nu ringt på det där jobbet. Självklart när jag samlat allt mod för att ringa så är hon inte där och kommer inte tillbaka förräns på torsdag! Men jag har iaf. hållt vad jag lovar, jag har faktiskt ringt!

• Ab fab

Duktig Tezz! men eftersom du inte behöver prata med henne idag kan du ju ring apå de två andra jobben som jag tipsade om igår. det är bra att kolla innan man söker om det är något som passar så behöver man inte söka i onödan

• Ab fab

jag är inte aktiv. jag är ju lat som fasiken.

• FruTez

Ab: Om du är lat, då är jag död! Hahaha!

• Linum

Jag funderar på att hugga av mig ena benet. Kan någon vara snäll och hjälpa mig?!

Hoppas att det blir fint väder på söndag.

Bauti: Ska jag komma och hämta dig då eller? mooaaahhhaaa

• FruTez

Linum: Lite synd att kapa av sig benet... det blir ju så jobbigt att ta sig runt då! har du kollat om du kan få tid hos naprapaten tidigare? Typ, NU??

• Ab fab

R:s farfar var kirurg (typ 1800-talet*s*) Jag kan kolla om takterna sitter i *mohaoa*. Det finns faktiskt ett kirurgiskt instrument som heter som vårt efternamn. jag har aldrig sett det men jag använder gärna dig Linum som försökskanin....

Jag har beställt manikyr. Min söta personalförening ordnar sådant på Elisabethskolan. Luxury. fast det är länge tills dess tyvärr.

indisk mat till lunch. Rätt ok faktiskt. Ångbåtarna har vårpermiär på älven idag. Det ser härligt ut

• Linum

Var hemma hos en granne och käkade lunch. Plockihopsallad med allt möjligt smaskigt. Hennes lilla Klara på fyra månader är helt bedårande.

Kan någon hälsa tomten att jag önskar mig en ny plånbok i födelsedagspresent?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....