Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
men vännen... tur att han tar hand om dig. Om det är något så bara ring. Vi rycker ut bums!
Jag vill ha pärontryffel och portvin, fast det kanske inte är så bra att blanda med medicin i storleksordning för en häst..
...men man kanske får roligare i alla fall!
M är iväg och hämtar medicin och köper färska frallor. Mums!
Bauti: Jag vill definitivt komma på söndag, men det beror lite p om jag kan gå eller inte. Jag kan iofs be M köra mig - det är ju inte jättelångt.
*tänker positiva tankar så att jag kan åka till bauti på söndag*
Aoooomm
pärontryffel tror jag funkar kanonbra. ett kilo kanske
Mmmm... låter alldeles utmärkt!
Aoooomm
Ab: Kikade lite snabbt på de två jobben som du tipsade om, men jag känner mig ärligt inte så sugen på att söka dom, men tack så jättemycket för tipsen! Jag vet, jag är lite kräsen, men det är så svårt. Måste följa magkänslan lite och hjärtat lite med! Imorgon ska jag iaf. ringa tillbaka på det där andra jobbet vi pratade om! :)
Linum: Jisses, va jobbigt med ryggen! Har de gjort nån undersökning då så att de vet va det är?
Klart man skall vara kräsen. men trodde att assistentjobbet var något sådant som du ville göra.
Tezz: De har kollat så att det inte är diskbråck, men eftersom jag har haft problem med ischias innan så känner jag att det är det som är felet nu också. Det kan iofs vara så att det är en tumör som trycker, någon disk som har hamnat fel eller vad som helst. Blir det ännu värre får jag ta det då.
Man ska ju bara vila ryggont och vänta och se.
Nu blir det brunch!
Ab: Jo, jag tycker att såna jobb låter så himla roligt, kruxet är att många av dom kräver ekonomisk utbildning och att man ska jobba med ekonomiprogram. Jag har ingen sån utbildning och jag är inte så jätteintresserad av att jobba med ekonomi. Har sifferdyslexi (om det finns nått som heter så) Hehe!
Linum: Usch... va jobbigt det låter! Hoppas att det verkligen hjälper med vila. Trevlig brunch!
Är inne på arbetsförmedlingen nu och kollar jobb. Så hittar jag en annons från det företaget som jag är anställd av. Såhär skriver de i annonsen:
Vi på "företaget" hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.
Sure!!! Min chef sänkte ju mig totalt och jag fick verklgen intryck av att jag inte har nån chans!
Nä, man ska ta hand om sig själv, så har det alltid varit och så ser det ut som att det kommer att fortsätta vara. Iaf för mig! *tuffar till mig lite*