• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

Carma- tack för inbjudan. det låter mysigt. jag skall se om det funkar för det vore kanonkul att pyssla

• Bauti

God morgon

Hoppas att ni som inte svarat än kan komma den 18/4.

Här går hjärkontoret på högvarv både dag och natt. Många tankar som spinner omkring. Men det blir nog bättre efter vi öppnat och fott ordning på saker och ting.

Carma, jag skulle jätte gärna vilja vara med på pyssel. Frågan är bara om tiden finns. Jag skall kolla. Måste ju ha en dag ledigt från allt.

• Bauti

Hihihi, jag fick 278 poäng och texten löd:
    Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad

Det var inte illa

• FruTez

Go morgon!

Full rulle här idag, men har ändå hunnit med ett litet blogginlägg! Hihi! Välkommna in och läsa!

Ab: Tack så mycket för listan, grymme bra juh!

Carma: Va kul att du gillade korten! Jag måste ju tacka dig, du har ju lärt mig allt jag kan! Du är ju min pysselguru!

Bauti: Har ni nått datum på när ni öppnar? Det kanske du redan sagt, men jag säger du säger ibland *blubb, blubb*

• FruTez

Med full rulle här idag, så menade jag jobbet!

• Ab fab

hoppas du hittar tid att ringa på jobben Tezz

• FruTez

Bauti: Jag fick 254 och hamnade inte så långt bakom dig! Hihi!

• Linum

Din poäng: 232
    Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Det var ju skönt i alla fall...

Min ryggsaga fortsätter... Igår var jag först på accessakuten och fick skitstarka antiinflammatoriska tabletter. Vid midnatt var smärtan så outhärdlig att det blev akuten i Mölndal. 2 Citodon och en morfinspruta senare kände jag mig som efter en pubrunda i Halmstad... Jag fick i alla fall sova (mellan halv fem och typ nu...). M är hemma och tar hand om mig idag - han VAF:ar! *fnissar*

Tezz: *hötter med fingret* Du måste vara duktig flicka och ringa på jobben idag!

Bauti: Behöver ni någon annons eller något infoblad så hjälper jag gärna till och fixar det!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....