• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Ni har mail!!!!!!!!!!!!!!!! *tjong i datorn*

• FruTez

God morgon!

Försten in här idag ser jag. Hoppas att ni haft en trevlig helg!

• Carma07

Godmorgon

Addiz: Tråkigt att behöva lämna semestern, men kul för oss att du kommer hem igen. Välkommen hem till vintriga Sverige.

Ab: Låter som en bra helg i Stockholm. Mysigt och strosa omkring.

I helgen har jag varit väldigt trött och inte fått gjort allt som jag tänkt som vanligt. Men jag har fått sova ikapp mig lite. Men naturligtvis kunde jag inte somna igår kväll och idag är jag supertrött igen. Tror det är mentalt för att jag ska upp och jobba igen.

Och slasksnö igen. Nog för att jag gillar snö och vinter men jag vill ha våååååår!

• FruTez

Carma: Håller med, vill också ha lite vår nu! Fast utan pollenen, he,he!

• Ab fab

tidig morgon. klockan ringde 0520.. brrr... taxin kom 0540.. men nu är jag snart hemma.

• Bauti

Godmorgon!

Carma, har ni fott snö???
    Här regnar det bara.

Nu börjar vi få form på salongen. Har beställt telefonnummer och håller på med en hemsida (fråga mig inte hur jag gör???).
    Vi skall öppna på klämdagen den 2/5. Men vi har nog lite föruppning dagen innan med VIP folk

Hopas att så många som möjligt kan komma den 18/4.

Ses sen!!!!

• Ab fab

åkte förbi alingsås... här är ju snö! Va??? så kan det ju inte vara

• Ab fab

ja gud vad jag längtar efter en lägenhet i stan. snart skall jag skaffa mig en kam så jag kan räkna ner

• Linum

Hej på er!

Hemma idag igen. Ryggen har varit fruktansvärd i helgen... Jag fick sittförbud i torsdags när jag var hos naprapaten som knäckte ryggen på mig. Nu har muskelsmärtan lagt sig (heja Voltaren Gel!). Istället har jag en hemsk ischiassmärta från nacken och ner i höger ben.

Har läst på lite, och tror efter det på diskbråck...

Buhuu.

Missarna försöker muntra upp mig genom att ligga nära och kurra extra högt.

Addiz: Välkommen hem! Hoppas på en redogörelse senare

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....