• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Nibla, var är du? Du har ju fått en massa bra tips om klädaffärer här!

• Linum

Nides: Träningsvärk idag? M:s ena knä var helt svullet igår kväll Trillade du lika många gånger som han?

Kan du köpa mig en mascara? Clinique, Naturally Glossy Mascara, Jet Brown (färg 02).

• Linum

Nides: Man ska egentligen alltid ha brun mascara oavsett hudtyp tycker jag... Svart ser oftast ganska onaturligt ut. Men det beror ju självklart på vad man tycker själv!

Det fulaste jag vet är när ljusa tjejer makear sig med alldeles för mycket svart mascara som ligger i klumpar! Hur kan det ens vara bekvämt? Det måste ju kännas som att ha en snigel på ögat

Tror att den brukar kosta 159 kr.

Abbe: Sluta skryta... *garvar*

• Linum

Då äter jag väl glas jag med... Italiensk kaffeglass i frysen. *mumsar*

• Linum

Nibla: Passa på att kolla i inläggen ovan - massor av shoppingtips för dig!

• Linum

Nibla: Nu har jag läst ditt inlägg också

Jag förstår inte heller riktigt det där att man har timlön på längre uppdrag... Kan det inte gå att förhandla sig till månadslön på uthyrningsfirmor? Nu kanske det är svårt eftersom du ska vara mammaledig.

Det kommer att finnas jobb för dig efter du har varit ledig också, men det är ju alltid skönt att gå från ett fast jobb...

• Linum

Tezz: Det är nästan alltid olika bolag i bolagen. Kolla bara på Volvo AB med dotterbolag.

• Linum

Milkshake låter bra! Jag är också glasssssssssugen (för att vara på den säkra sidan...) men jag sparar mig nog precis som tezz

• Linum

Tror att grekisk youghurt är mindre syrlig än den turkiska kusinen. Bara får för mig det. Det är lite konsistensskilnnad också. Tycker att den turkiska är bättre.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....