• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Abbe: När behöver du ha bilderna? Jag hinner antagligen inte med det idag. Fick precis skiiiitmycket att göra... J*vla skåningar som inte jkan fixa saker själva...

Hrmpfff (så säger alltid Joakim von Anka när han blir irriterad)

• Linum

Tezz: Så olyckan vid Älvsborgsbron igår var alltså ditt fel.. Jaja...kunde man ju tänka sig *fnissar*

Ännu en dag i ischiasens paradis. F*n vad trött jag är på det här nu! Om man ändå kunda ta sig en promenad...

Nibla: Briotaxar är underskattade presenter.Briotåg likaså!

• Linum

Nibla: Stackars N! Hoppas att de inte strejkar på kirurgen...

Haha. Idag är det onsdag. Bara två dagar kvar till helgen.

• Linum

Tezz: Du måste berätta hur det gick! Är sååå nyfiken!

• Linum

Tezz: Hade gärna följt med till Allum, men jag lägger alla mina pengar på läkarbesök just nu...

• Linum

Och så håller jag tummarna för dig, tezz. Hoppas att du får jobbet. Om än bara för att ha en bättre språngbräda.

• Linum

Nu mår jag genast bättre!

Jag menade mest att många arbetsgivare (tyvärr) ser ner på konsultbolagen. Det kanske är bättre att komma från *piiip* än från *bebopbopbop*.

• Linum

Tezz: *fnissar* Den är bra den. Nu ska jag äta lite lunch. Vegetarisk pastasås och hederliga gamla idealmakaroner (=det allra bästa).

• Linum

Det går ju inte jättebra för det stoora företaget just nu heller. Jag kan förstå att de ser om alla sina kostnader.

Tyvärr är "påtryckningar" nästan alltid från akrieägarna. Mycket vill ha mer. Tänker aldrig på företagets grundstenar (anställda).

• Linum

De gör ju så... Lägger över förlusterna på ett annat bolag fastän det inte går dåligt för just det bolaget. Bara för att rädda sig själva. Blä.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....