• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Tezz: När ska du dit??? Jag ska oxå förbi arkivet idag. Format har ju stängt på måndagar. Så det bli arkivet o inex idag.

• Nides

Tänkte dra härifrån vid kvart i fem, först till Format sen till inex sen ska jag lämna tillbaka T-shirtar som jag köpte till J i fredags. Och sen hem. Vi kanske springer på varann på stan då!!!

• Nides

Pysseldag snart hoppas jag.
    Jag gjorde ett student kort igår.
    Ska fixa ett 30 års kort. Ikväll. Ska bli sååå roligt. Sen har jag vunnit mina första auktioner på Tradera. Två st. jätte söta stämplar. Me like?.

• Nides

God morgon gänget!!!

Ännu en dag på jobbet.

Tezz: Alltid lika kul att springa på folk!!!
    Ab: munsår låter inte kul. Hoppas att det blir bra snart.

Den 6:e ska vi grilla med några kompisar, tror jag! Men J skulle prata med de och se. Annars så ska vi titta på vår nya kisse!!! Han är så fin?..

• Nides

Nej inget kortkort idag.
    Jeans... hahahha
    Kissen kan vi hämta v.28 men vi ska hämta hem ham mån v.29.
    För att J har spelning i kriatianstad den 12 juli. Så jag ska följa med som Gruppie! hahaha Det är en massa artister som ska spela då....

• Nides

visst är det??? Sen ska jag bli lyxhustru!!!

• Nides

Tezz: jag har lagt upp bilder på korten som jag har gjort på min blogg om du ville se... Sen gjorde jag ett kort igår. Den rosa/svarta grattis kortet, vet inte om jag ska ha nåt mer eller om jag ska ha den som den är??

• Nides

Min sida är inte blockerad men jag vågar inte gå in dit.
    Jag får kolla det sen

• Nides

Shoho.... Vill verkligen inte jobba den här veckan, vill bara ligga i skuggan och läsa en bok bara.....

Förresten tezz, angående den 6:e, om inte vi ska leka med våra andra kompisar så kankse vi kan leka och gubbarna kan fiska?!?!?Bara en tanke Om ni vill ha sällskap!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....