• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

jag har fått mina skattepengar!!! tjohooooo

• Nides

Jag pratar med mig själv! Jag är uttråkad--> arbetslust=NOLL

• Nides

Visst är det kul med skatte pengar!!! de ska sprars tyvärr. Till körkort!!!

• Nides

godmorgon,
    TezZ: skattesedel fixar du ifrån skatteverket. Det är det papper som bestämmer hur mycket du ska betala i skatt. Själv struntade jag i att lämna in, och där av betalar skattetabell 33 när jag ska betala 32. Men tänk nästa år den här tiden är jag lycklig igen när skatteåterbäringen kommer.

Ab: frukosten lät inte alls dumt.

Själv så stressade jag till jobbet. Jobbar också till 12. Sen blir det jakt efter en present och blommor o nalle osv. Sen måste jag hitta en fin topp till ikväll. Jag har köpt en jätte söt blommig kjol men jag hittar inget att ha till. Har en svart topp som få bli om jag inte hittar något annat.

• Nides

Jag tar för långt tid på mig o skriva...

• Nides

Lite för mycket planerat till helgen, helst av allt vill jag bara vara... idag så är först stundet som ska firas.... tänk att jag har bytt blöja på han... hahhaha ska påminna honom så att han rodnar lite, sen ska jag på 30 års kalas.
    Imorgon så ska vi få träffa vår lille kissemisse som vi får hem den 14 juli! Tjoho... han är såååå söt. Skickar bild på han till ER snart. Han liknar den andra katten som jag visade ER för ett tag sen.
    Efter det ska nationaldagen firas, *viftar med svenska flaggan* , hos några vänner i Nödinge.

På lördag så är det först barnkalas och efter det ytterligare en födelsedags fest..... Hoppas att jag kan få titta på portugal-matchen lite. Sorry Ab, men jag gillar fotbolls EM och VM. Varför vet jag inte.
    Usch långt inlägg.....sorry

• Nides

Oj nibla, du har gjort mycket.....

Jag har gjort mycket mindre än dig....

• Nides

Jättefin bana.... tycker att det är så fint.. men jag har inte hunnit spela där ännu.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....