• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Godmorgon

Hoppas alla mår bra och att jag inte tar kål på trden igen... hahaha

Frujj, Usch usch usch, blä på sånna män. yuck! Hoppas att allt är bra nu.

Tezz: hoppas att magen mår bättre.

Addiz: har saknat dig på tråden. Krya på dig.

Liiiiiiiiinum, F@n för ryggen.. hoppas att den lägger av snart... värken alltså!!

Saknar alla jätte mycket. Det känns som om det var aplänge sen vi sågs. hmmmm

• Nides

Jaaaaaaaaaaaaa den lever.... hahhaha

Igår inhandlade jag Cointreaun för att göra cosmopolitan som vi dricker under tiden vi gör oss iordning. Såg ni förresten att det var SATC maraton på TV3 igår??
    Längtar ännu mer till lördagen!

• Nides

hej Nibla....
    *vinkar*

Måste bra berätta en rolig grej apropå matchen igår.
    Jag var jättetrött så jag orkade inte hålla mig vaken. Så imorse så frågar han om jag var ledsen om Sverige förlorat igår, så säger jag, vad säger du?? Förlorade vi igår?? Tydligen så när J hade kommit och lagt sig så har jag frågat hur matchen gick, och när han sa att vi hade förlorat så har jag ropat högt F@@@@N, F@N och sen vänt mig om sen sagt F@n några ggr till innan jag somnat. Men jag har inget minnet utav det! Hhahhaha

Men surt att vi förlorade men vi spelade väl dåligt tydligen. F@N nu vill man ju inte titta vidare!!!

• Nides

Linum japp. De är i väskan nu! men fick inte samma platser. Hoppas att de här är lika bra. Förstår inte vilken som är Scenen egentligen. Det finns tre scener!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....