• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

hänvisa till mig Linum så fixar vi det

nu skall vi på lunch snart. båttur över till eriksberg. Sushi hoppas jag det blir men jag nöjer mig med vad som hlest bara jag får åka båt

• Ab fab

Vilken lunch. Båten till eriksberg, fantastisk sushi o sen glass på kajen. Lite lång lunch kanske *s* men fasiken va skönt

• Ab fab

det står i kontraktet. miniminivån är reglerad i lag ang uppsägningstid o semester, ibland kan man förhandla avvikelser. det står i kontraktet

• Ab fab

Tjingeling snyggingar
    VIlken morgon! En bra dag igår. Loppisen flöt bra, många saker sålda, väldans lite grejer med mig hem o del pengar i kassan. Slappade i solen efteråt o sen blev det middag med grannarna. Vi gick hårt åt Absolut Mango. Jösses vad gott. Lite lime o blandat med Indian tonic. Mumma för trötta fötter.

Idag skall vi fira mamsen. Bollinger i solen, Linas melodikryss o middag i Norseund

• Ab fab

God morgon
    Lite segt att gå upp idag. Jag hade hellre legat kvar många timmar till kände jag.

Helgen har varit bra. Det blev en hemmafredag. Först hämtade jag min nyreparerade cykel. Städande hemme. En drink i solen o sen lite TV o slöande.

Lördagens loppis kändes bra. Kvällen var lugn o hemma den med.

Igår var det städning av huset. eller kanske mer av sanering.... Sen kom mamma. Champagne och Linas eminenta melodikryss. Mamsen blev jätteglad. Hon fnissade glatt. Vinsten/presenten var Bonniers musiklexikon o sällan har jag gett bort en mer perfekt present.

Middag på Norsesunds värdshus var med hela familjen var avslutning på en riktigt bra dag.

Veckan ser lugn ut. R åker till Tunisien, jag har lugnt på jobbet, fredag med er, vernissage, 17 mai-firande.

Carma- fasiken va ni är effektiva med trädgården. det skall bli så kul att kolla in den nästa vecka

Linum- tack snälla du för krysset

Frujj- kul bilder på¨bloggen. En skön helg ser det ut som

• Ab fab

Det blev jättebra och mamsen var urlycklig över omtanken

• Ab fab

jag är här men har suttit på måndagens avrapporteringsmöte med bossen

• Ab fab

jag sålde pynt o smink, hårklämmor o annat jox. böcker o kläder är svårast

• Ab fab

men T.. var du här o inte hälsade på igen....

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....