• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

fast jag tror att vi som företag har en egen parkering i nordstan. jag vet inte hur det funkar eller om det är billigare

• Ab fab

Du skulle blivit lärare Linum

lite lagom slö idag, ingen jätteinspiration att jobba.
    skall äta lunch med några vänner, träna efter jobbet o sen träffa mamma. Fika o handla med henne.

• Ab fab

bätre att .... än att gå i lera och sörja... hur går den?

• Ab fab

fick en grym partyinbjudan igår. knackade på dörren när jag var hemma. en fet kock med klara drag av råttatouille stod utanför. partyinbjudan var tryckt på en kockmössa.

• Ab fab

nix inte naken. det har jag haft i ett tidigare liv så det behöver inte fler

• Ab fab

Jag stämmer in i kören. Din arbetsgivare ville ju inte hjälpa dig vidare. de stöttade dig ju inte precis. Klart de försöker locka dig nu- du är ju lojal o underbetald. O platsen du arbetar på vill ju inte anställa dig på riktigt heller.

ge dig själv en chans o var inte lojal mot dem som inte förtjänar det. Fega inte ur nu!

Du är för ung för att växa fast. Slit upp rötterna ordentligt!

• Ab fab

-inget mer behöver tas med tills i morgon. Allt under kontroll. Tror jag åtminstone

-arbetsdagar. hmmm 156h/vecka vet jag att man räknar på. jag tror det är 225

• Ab fab

ja quiz i morgon är ju kanon. Vi gjorde en intro-tävling i påskas. Så lyckat

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....