Fikasugna GbgFruar träffas igen....
vi var på Bellevue marknad. Den är bra men jag skulle nog vänta till hösten att sälja. Men kolla hemsidan om de har öppet i sommar fikasugna07.blogspot.com/
vi var på Bellevue marknad. Den är bra men jag skulle nog vänta till hösten att sälja. Men kolla hemsidan om de har öppet i sommar fikasugna07.blogspot.com/
men hur go e jag... jag skulle ju länka till bellevue marknad....
vår första loppis sålde vi väl för ett par tusen. det räckte till middag i Paris vilket var trevligt
när skall ni flytta in. loppis i slutet av augusti är nog bättre än nu
ring nån hjälporganisation. Vissa kommer och hämtar grejerna.
Suck sitter o skriver protokoll. Hur trist är inte det. Tur att det bara är min tur var nionde gång...
Nu skall jag snart åka hem. Kolla in hur huset ser ut idag. Borde rensa ogräs tror jag. Men det får vi se hur det blir med.
Carma hur går det med trädfällnignen?
God morgon
Addiz- skall försöka mejla idag. skall kolla om jag har mejlet här eller hemma. Linum- har du bokmejlet?
Carma- va kul med träden. skall bli spännande att se. O kul med flädern. Få se om det går att plocka på söndag så jag kan koka saft till dig
Gjorde inte mycket igår. Zappade förbi eurvision men blev inte gladare för det
Addiz- skönt att du är fortstt sjukskriven. o att du orkade åka dit. Ha en underbar resa. istanbul är en av mina favoritstäder. Bada i hammam, besök Aja Sophia, Blå moskén, båtturen över Bosporen.. Underbart.
Hoppa över Topkapi-palatset. Eller besök det för det är vackert o ligger vackert. Men museet är monter efter monter med smycket o porslin.
Bazaren är vacker men jag undviker ju gärna shoppandet om jag kan. Glöm inte att ta en drink på Pera Palace, klassiskt sekelskifteshotell. Försöker förtvivlat komma på namnet på en restaurang. Lunchkrog inte långt från Aja Sophia, de serverar egentligen bara en rätt. En typ av köttfärsrullar (kofta)
Linum- va kul att du jobbat. ta det nu lungt o ta hand om dig
mejlade lite om bokdagen. Jag måste kolla om det är ok att ta med fler.
spännande med huset T. Jag antar att det blir rätt ut till det efter jobbet idag?
Har du bestämt dig för när du slutar?
Annars kollar jag gärna med Christina. Vill bara förvarna henne lite. Annars kanske hon blir lite förvånad över att de tio hon bjöd in blev 50