Fikasugna GbgFruar träffas igen....
kubb har vi. man kan spela där nere på gräset kanske.
kubb har vi. man kan spela där nere på gräset kanske.
Har du inte... vilken tur att ni kommer imorgon. Kubb är kul spel. Kricket tror jag vi har.
Linum- om det är kasst väder- skall vi göra en musikintrotävling (Tezz vinner antagligen. Hon är grym på låtar)
rappakalja är kul
tänkte på ett relationsspel som finns hos designtorget. har inte spelat det tyvärr.
rappakalja är kul
tänkte på ett relationsspel som finns hos designtorget. har inte spelat det tyvärr.
Linum- det här verkar vara ett spel för oss
www.designtorget.se/designtorget/se/saker/&ew_0_p_id=eb3484fe-50cc-4033-af22-f985fb62c5ca&comment=gk6761&news=false
hihi.. jag använder alla skumma trix jag kan komma på
ADDIZ!JAAAAAAAA- vad glad jag blir
Ärligt talat.. var det där man var två o två som testade fördommar? i så fall var det kul
musiktävling är kul. linum... snälla *läggerhuvudet på sned*
förresten Linum- vill du hjälpa mig med en sak. Mejlar över en rebus. kan du se om du kan lösa den
då kan ju han o Tezz inte vara i samma lag åtmisntone
God morgon.
Lite trött idag. Körde värsta racet igår. tränade efter jobbet, grymt pass. Sen träffade jag mamma o så åkte vi för att handla. Väl hemma blev det storröj så jag for i 110 fram till 23
Linum- du blir inte hungrig. det finns en massa mat, jag tror du får ta doggybag hem
Däremot måste jag förvarna om att huset ser annorlunda ut. Igår kom målaren o började rigga ställningar. Hur trädgården ser ut idag kan jag inte riktigt garantera.