• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

kubb har vi. man kan spela där nere på gräset kanske.

• Ab fab

Har du inte... vilken tur att ni kommer imorgon. Kubb är kul spel. Kricket tror jag vi har.

Linum- om det är kasst väder- skall vi göra en musikintrotävling (Tezz vinner antagligen. Hon är grym på låtar)

• Ab fab

rappakalja är kul

tänkte på ett relationsspel som finns hos designtorget. har inte spelat det tyvärr.

• Ab fab

rappakalja är kul

tänkte på ett relationsspel som finns hos designtorget. har inte spelat det tyvärr.

• Ab fab

hihi.. jag använder alla skumma trix jag kan komma på

• Ab fab

ADDIZ!JAAAAAAAA- vad glad jag blir

Ärligt talat.. var det där man var två o två som testade fördommar? i så fall var det kul

• Ab fab

musiktävling är kul. linum... snälla *läggerhuvudet på sned*

förresten Linum- vill du hjälpa mig med en sak. Mejlar över en rebus. kan du se om du kan lösa den

• Ab fab

då kan ju han o Tezz inte vara i samma lag åtmisntone

• Ab fab

God morgon.
    Lite trött idag. Körde värsta racet igår. tränade efter jobbet, grymt pass. Sen träffade jag mamma o så åkte vi för att handla. Väl hemma blev det storröj så jag for i 110 fram till 23

Linum- du blir inte hungrig. det finns en massa mat, jag tror du får ta doggybag hem

Däremot måste jag förvarna om att huset ser annorlunda ut. Igår kom målaren o började rigga ställningar. Hur trädgården ser ut idag kan jag inte riktigt garantera.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....