• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Carma: Tack! Precis såna uppmuntrande och positiva ord som jag behöver just nu! Tack! *kramar om* Åh, va kul att känna den lill* så tydligt! Så spännande! Har hört att bebisar brukar tumla runt när man lägger sig och speciellt när man ska sova! Kanske stämmer!

• FruTez

Nides: No Worrys! Det var kul att snacka en stund iaf! Ha en riktigt fin dag idag!

• FruTez

Ab: Inte kul med hosta, synd att det har en tendens att sitta i länge! Ja, jag har sökt det jobbet. Sista anmälningsdagen är ju den 15:e så jag väntar... och hoppas!

Nides: Mailar över en sak, som vi pratade om igår!

• FruTez

Va tusan säger man då om man ska ringa och prata med referensen? Typ: "hmm.. hur går det med ansökningarna?" Hehehe! *novis*

• FruTez

Ab: Det lät bra, men jag har fått ett mail från en tjej att de tagit emot min ansökan och att de återkommer om det skulle bli aktuellt. Hmm... Ska försöka klura på några frågor, om det är nått mer jag vill veta. Det kanske man kan passa på att säga om det skulle bli tyst! Eller?

Linum!! Kul att höra från dig! Som abbe sa, synd att du måste bli en sjukling för det. Vi vill ju ha dig frisk o kry!

• FruTez

Nides: Jag tycker det var jättebra! En liten detalj bara:

Detta ger dig stor välbehag.
    Tyvärr bara under en dag?

Jag skulle nog byta ut Tyvärr mot nått annat lite gladare, kanske men det gäller, händer eller nått annat??

Ab: Ja, jag ska nog ta och ringa. Vill ju inte vara tjatig på nått sätt bara. Får se hur jag gör sen!

• FruTez

God morgon!
    Idag var det verkligen vår i luften! *mys*

• FruTez

Ab: Åh, va synd att du glömde kameran! Det har ju varit jättekul att få se dina alster. Blomsterbinderi låter kul!

• FruTez

Förresten, Frujj: Hur var chokladprovningen?

• FruTez

Är det någon som ätit på Le Baron på Skånegatan nångång? Ska dit imorgon!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....