Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Frujj: Åh, jag skulle gärna vilja åka dit! Vilken tid är det? Tyvärr måste jag kolla med maken, vi ska fälla lite träd på tomten i helgen... kanske kan smita iväg en stund ändå! Vill du se dig vackra brudtärna!
Frujj: Åh, jag skulle gärna vilja åka dit! Vilken tid är det? Tyvärr måste jag kolla med maken, vi ska fälla lite träd på tomten i helgen... kanske kan smita iväg en stund ändå! Vill du se dig vackra brudtärna!
"ju" ska det vara! Vill JU se dig!
Linum: Trevlig promenad, hoppas den underlättar för ryggen!
Nides: Hoppas verkligen att du kan avboka det andra, jag menar, Bautis bröllopsfikadag var ju ändå bestämd först! Hihi! Först går först! Jag kanske är lite hård nu, men det är ju roligare om alla kommer! Det är ju bara några timmar på eftermiddagen!
Dax för hemgång, KRAM!
Guten Morgen!
bauti: Låter som att allt rullar på bra!
Det första som mötte mig när jag kom till jobbet idag var strul! Hela telefonnätet på jobbet vajsade... (är det ett ord? Hihi) T.ex. gick det att ringa till mig, men jag kunde inte koppla vidare! Snacka om att man känner sig handikappad! Hahaha!
Nu verkar det funka igen, så jag kan slappna av!
Linum: Ett varmt (skållhett) bad kanske hjälper pyttelite?
Nibla: Hej! *vinkar* Allt bra? Har du börjat jobba igen?
Nides: Krya på dig! Va bra att du kan komma med på söndag tillslut! Annars hade vi blivit ledsna på dig... Men det slipper vi ju nu när vi får träffa dig!
Förresten, klart att du får åka med mig till Carma på pyssleträff! Tjohoo! Va kul!
Ab: Och du säger att du inte är aktiv! Vilka trevliga semesterplaner!
Så, ett officiellt meddelande till er alla, jag har nu ringt på det där jobbet. Självklart när jag samlat allt mod för att ringa så är hon inte där och kommer inte tillbaka förräns på torsdag! Men jag har iaf. hållt vad jag lovar, jag har faktiskt ringt!
Ab: Om du är lat, då är jag död! Hahaha!
Linum: Lite synd att kapa av sig benet... det blir ju så jobbigt att ta sig runt då! har du kollat om du kan få tid hos naprapaten tidigare? Typ, NU??
ab: Va heter kören och varför hörde du inget?