Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Kan inte sitta still! Nu måste jag förbereda mig lite... nån som har tips på vad man ska tänka på innför en intervju?
Kan inte sitta still! Nu måste jag förbereda mig lite... nån som har tips på vad man ska tänka på innför en intervju?
Hej tjejer!
Carma: Längtar till vi får eget hus när jag hör ert pyssel! Hiihi! Frågan är bara om jag kommer att tycka det är så kul, när man väl står där och klipper gräsmattan för hundraelfte gången! Haha!
Bauti: Intervjun är inte förräns om ett par veckor, så nu gäller det för mig att förbereda mig!
vilka är det som kommer på pysselträffen på söndag?
Carma
Tezz
????
Frujj: Jag tycker att du ska ta en timmes paus på lördag från vårstädningen och komma ner till mitt jobb och få gratis fika och delta i tipspromenadtävling! hihi! Vi har öppethus då och jag vet än så länge inte vad jag ska göra... haha! Förra året fick jag stå och ta emot tipspromenadpapper och jag kan ju säga att det kom inte så mycket folk att jag hade det stressigt om man säger så!
Sitter och funderar på om jag ska jobba imorgon eller inte... känner ju mycket mycket mycket bättre idag. Förrutom att huvet är fullt av snor, men jag är så trött på att vara hemma!
Kommer på pysselträffen:
Carma
tezz
Nides
Abbe
+kompis
???? Nån mer?
Nides: Pysselträffarna är nog från klockan 10.00 och framåt!
Vi kan väl maila ihop oss med de som kommer om vem som tar med vad att käka osv!
Kommer på pysselträffen:
Carma
tezz
Nides
Abbe
+kompis
Addiz 14:00
Linum: Åh, va spännande med hus! Förresten, vad menas med att du är överrörlig? Jag ser inför min inre syn en sån där cirkusakrobat-ormmänniska som kan vända och vrida på sin kropp hur som helst!
Ja må hon leeeva!
Ja må hon leeeva!
Ja må hon leeeva uti hundrade åååår!
Hurra, hurra, hurra!!! Grattis Addiz!
Idag är jag tebax på jobbet. Alltid jobbigt att komma tillbaka efter att man varit borta, speciellt om det inte är planerat som när man blir sjuk. Ingenting ligger där de ska, nån har gått igenom mina privata saker (läs kopior på cv och pers.brev som legat undangömda, men nu låg på andra ställen) datorn funkar inte som den ska, kommer inte åt Outlooken, folk jagar mig som galningar, några telefoner som inte funkar, felanmälningar, får inte ihop kassan, är fortf. lite förkyld och darrig och pricken över i:et.... *trumvirvel* Jag får en störtflod av mens som blöder igenom jeansen!!!!!
Hahahaha! Jag har ett val, att skratta eller gråta och idag är jag inte på humör för att gråta, så jag får väl helt enkelt skratta!
Hohohihihihahahhihohohahha!
Nides: Vill du fortf. åka med på söndag?
Ab: Jag ska jobba imorgon också, så det blir en väldigt kort helg för mig!
Det är öppet hus imorgon här på jobbet. Jag ska hålla i tipspromenaden och kassan. Fick just reda på va det är för tipspromenadspriser och det är ju superbra priser juh! 1:a och 2:a pris för de vuxna är nya däck till personbilen och 1:a pris till barnen är en I-pod! Jag vill ju också vara med! Sedan bjuds det på bullar, korv med bröd och annat smarrigt!
Linum: Hoppas att det går åt rätt håll med ryggen!
Gå gärna in på denna sidan och rösta på min kusin: Ida Palmgren!!!
www.amelia.se/surveys/omslagstjej/