Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Trevlig helg tjejer!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Trevlig helg tjejer!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Hej tjejer!
Frujj: Va tråkigt och jobbigt för lilleman att han åkt på en släng till nu. Hoppas att febern gått ner lite till idag åtminstonde. Kul att du trivs bättre på det "nya" jobbet!
Nibla: Jag brukar kika på din blogg, har länkat till den från min egen. Har länkat allas bloggar från min egen så jag brukar klicka mig igenom den listan ett par ggr i veckan! Kul förresten att du kan med på tisdagsfikat!
Fredag och lördag har gått åt till massa shopping. Idag ska vi åka ut till tomten. Tar lite kort och lägger upp på bloggen imorn! Ha en skön söndag tjejer!
Morsning morsning! Hoppas ni haft en toppenhelg!
Frujj: Stackars lilleman!
Ska Nides på curling??!? *förvirrad*
Linum: Har dom inte fått bukt med krampen än? Ojojoj... din stackare! *klappar på huvet*
Va spännande det låter att ni ska sälja grejer på Kviberg! Hihi! Var det nu på lördag den 3:e?
Abbe: Va är det för klädkod på ditt företag?
Ab: Så det är inte kostym som gäller där?
Addiz: Kanske så kommer jag, men isåfallbara för att kika på er! Vill själv bli av med massa grejer så det inte blir så mycket när vi flyttar.
Ska bli så trevligt att träffas er och fikamysa imorgon!
Hej tjejer!
Bauti: Du ska se att det kommer gå så bra så med er affär! *peppar* Jobba inte ihjäl dig bara!
Addiz: Vi var i LA förra året! (känns som vi hann med hela USA, hehe) Det jag kan tipsa om är Universal Studios och Santa Monica! *me likie*
Linum: 18.00!
Gissa vad jag har som väntar i frysen när jag kommer hem idag?
Hemmagjord italiensk chokladglass - Semi Freddo! *mumma* *läskar*
Har inte provsmakat glassen jag gjorde igår än, ska göra det ikväll! Den var tvungen att vara i frysen minst 4 timmar och jag kände inteför att stiga upp vid 1 inatt och prova den! haha! *läskar*
Jag kommer också idag!
En förfrågan, det råkar inte vara så att nån bara råååkar ha kvar en GP från måndag den 7:e April?