• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

Nibla: Du är en gravid kvinna som ska skämmas bort, klart du ska gå och handla pysselsaker istället för att tvätta bilen!! Och fika med oss också förstås! Hihi!

• FruTez

Jag blev en Engelsk bulldog! När jag läste beskrivningen på hunden, åh vill ha! hihi! Kanske ska flytta ut min allergiska make i garaget sedan när vi flyttat och byggt klart allt!

• FruTez

Nibla: Spaniels är ju så söta! hihi! Som du! *positiv peppning på max idag*

"Bulldoggen lever under devisen "peace, love and understanding annars får du riktiga problem" hahha!

• FruTez

En timme kvar till frihet... ska växla lite pengar efter jobbet. En vän som ska åka till NY över sin 30årsdag och jag tänkte ge henne dollar och ett kort!

• FruTez

Nides: Om jag inte minns fel så var det väl du som ville provsmaka J´s mat ifredags? Bjöd du igen?

• FruTez

Nides: Ah! Jag blanda ihop allt! Hihi!

• FruTez

*vinkar*

T minus 45 minutes 'til liftoff!

• FruTez

Morsning!

Tack för trevlig fika igår! Saknade er som inte var med. Har lagt upp tre dåliga mobilbilder på Fikasugnabloggen!

Usch... har blivit förkyld igen... snötit mig en miljar ggr. bara på morgonen. Tack o lov för Lambi mjuka servetter!

Fick provsmakat min hemmalagade chokladglass igår... *mumma* Fast man måste vara en stor chokladälskare, för den var maffig, men som sagt, det var inget problem för mig! Hihi!

Är det nån mer än jag som ska jobba på fredag?

• FruTez

Va mysigt att höra om era Jag-älskar-dig stunder!

Jag minns att A sa det till mig bara efter ett par veckor. Vi låg i soffan hemma hos mig och tittade på tv, jag sa nått roligt och knasigt och han bara kramade om mig och sa att han älskade mig! Litegrann som den gången Chandler sa att han älskar Monica i Vänner! hihi! Det bara kom! Jag var segare, det tog ytterligare ett par veckor för mig att svara, men då blev det i bilen på stranden framför en romantisk solnedgång! hihi! Tänk va tiden går fort!

Glöm nu inte att kika på de (tyvärr) dåliga bloggbilderna på Fikasugnabloggen!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....