Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Picknick låter kul!
Picknick låter kul!
Linum: Brrr... incest! Kommer att tänka på jävulen i österrike... brrr... Han som låste in sin egen dotter!
*suckar djupt*
Är så trött på detta med jobbet så jag tror att jag spyr snart... Tänk, hade jag vetat vissa saker tidigare så hade jag agerat tidigare... det känns som det var flera år sedan jag i vintras satt och funderade på detta med jobb... nu har jag ju igentligen inget val och då FINNS det tamej faen inga jobb! Satt och letade igår, jättefina jobb, MEN... det ena ligger för långt bort i Halland, det andra var ett mammavick, det tredje var deltid och det fjärde var uthyrningsuppdrag...
*suckar igen*
Linum: Känns inte så lockande att hamna i samma situation som jag är i idag... detta är ju en mammavick...
Linum: Har också tänkt på detta med att plugga vidare, men det känns inte som ett alternativ nu när man är på väg att ta lån på flera miljoner. Jag måste ha ett fast jobb, så enkelt är det igentligen...
Nides: Kruxet är att så länge jag är kvar här så är det svårt för mig att komma iväg på intervjuer...
Ett annat hinder är att jag har två månaders uppsägningstid... Det var ett jobb där de ville ha en person redan till 2 Juni...
Åh, va varmt och gott det är ute! Vill ha semester nu juh... *drömmer mig bort till en varm strand*
Shit, kommer bli tjock som en ballong om denna oro för jobb fortsätter... vräkte i mig en påse dumlecrisp i tisdags, resterna av chokladglassen igår och en stor bit tårta nu på jobbet idag... Men det är ju så gott att äta! Har kommit på att jag plötsligt förstår alla enorma tjockisar som tröstäter... det är en drog. Det frigörs väl endorfiner när man äter nått som dessutom smakar gott... Kanske ska börja röka igen istället... då blir man iaf inte tjock! Hahahaha!
(jag veeeet, man får cancer istället... men jag har sån dålig humor!
)
Nu vill jag prata om nått roligt istället! Ingen som har nått roligt att dela mig sig av?
Jag behöver hjälp med att hitta en storleksguide. Jag vill omvandla svenska storlekar till engelska.... behöver veta om S M L XL motsvarar samma som här i sverige. Sedan behöver jag även veta bh storlekarna... Nån som har nån bra tips? Jag har letat som en galning på nätet...
Nides: Det är ju det jag har gjort... jag som brukar vara en baddare på att hitta saker... just nu är jag mest förvirrad!