Fikasugna GbgFruar träffas igen....
åh, tack Linum! *klappar på kinden*
åh, tack Linum! *klappar på kinden*
linum: Det låter mysigt det! Fick veta nyss att jag ska tydligen bli bjuden på mjukglass med chokladsås till eftermiddagsfikan av en kollega! Visserligen "bara" från McDonalds, men det är gott ändå!
Jag tänkte på en sak, alla ni som ganska nyligen bytt jobb... När det var dags att skriva kontrakt och så... tog ni upp saker som uppsägningstider och antal semesterdagar och sånt? Ska det stå i anställningskontraktet?
Tack för svaret tjejer! Jag har ingen koll...
Strax dags att dra sig hemåt. Ha en trevlig dag på Kviberg ni som ska dit och god försäljning! Ha det gott allesammans i solen!
God morgon!
Hoppas alla haft en trevlig helg!
Bauti: Usch och fy för det som hände, hoppas att du mår lite bättre idag. Det är otäckt med sånna, man vet inte riktigt va man ska ta vägen. Hoppas polisen får tag i han!
Hej hopp!
Då har man tagit en tripp in till stan idag igen! Denna gången fick jag möta samma chef tillsammans med en från personalavdelningen. Det var i stort sett samma frågor som förra gången, förrutom en... *fnissar* Två av dom ska gå i pension i veckan och förra gången så nämnde jag att jag scrappar kort och pysslar. Idag frågade chefen om tips på pyssel och pysselaffärer! *skratt* Det tyckte jag var lite kul, att man kan ha sån användning av en hobby!
Men som förra gången, känner jag mig helt blank i huvet... har iiiiiingen aning om det gick bra eller inte! ??!?!?!
Ab: Jag tänkte faktiskt på dig, men eftersom jag måste skynda tebax till jobbet så hann jag inte!
Nides: Jag ska återkomma med löneanspråk (trodde faktiskt att de skulle fråga denna gången, men icke) och så sa hon att hon (chefen) och personalaren ska snacka ihop sig lite och så skulle hon återkomma så snart som möjligt! Så idag fick jag äntlgien tag på facktanten och hon ska återkomma till mig i eftermiddag. Sen ska jag maila och så hoppas jag att jag får svar denna veckan! Ojojojojo!
Skulle på ett sätt kännas gott att klampa upp till båda mina chefer och säga upp mig! Ge dom en knäpp på näsan och visa va de går miste om! *hmpf*
Addiz: Tack!