Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Tänkte göra försöka göra nått sånt här!
agnetaskort.blogg.se/1203879448_nya_alster.html
Tänkte göra försöka göra nått sånt här!
agnetaskort.blogg.se/1203879448_nya_alster.html
Carma: Åh, du får jättegärna maila bilder! Det ska bli riktigt kul att prova på nått nytt. Jag har ju redan gjort kort till alla som fyller år inom en snart framtid och jag tycker det är svårt att göra kort utan att ha nån speciell att ge kortet till. Nu måste jag igentligen sätta mig ner och planera lite va det är för slags kartong jag vill göra och leta efter saker som passar! Kul!
Skulle du bli trött så gör som jag gjorde på bröllopet, jag gick in på toa och satt där fem minuter i total mörker och sen var jag pigg som en nötkärna! Haha!
Linum: Hur är det med henne? Här är det med dig?
Linum/Abbe: Kan vi inte göra en ormgrop alla vi BTtjejer?
Ab: Du vet väl va de säger: I de lugnaste vatten.... *fnissar*
Jag tänkte på det där me pryd, jag tror vi har lite olika uppfattningar om själva meningen med det Abbe. Det jag syftade när vi pratade om det i söndags är nog mer att jag är blyg när det gäller allt med snusk... förstår du bättre då vad jag menar?
Linum: *fnissar generat* Skarmigt blyg! *hihi*
(det har inte hänt så mycket på jobbsökarfronten... än)
Nu har jag (pysselgalen själv) beställt 4 st. Magnoliastämplar på nätet! Ihhhhi!! Shit... hehe!
Linum: Jag vet! Det tog ett tag innan jag kom på allra bästa sättet att leta jobb på, men nu går jag in där ett par ggr i veckan.
Nides: Det var ungefär samma priser som på mässan. Det är Magnolia stämplar och vad jag har fåttför mig så säljs de inte överallt... orkar inte leta runt och det är ju så smidigt att beställa på nätet så dimper det ner i brevlådan ett par dagar senare! Det är nästan FÖÖÖR enkelt! Hahaha!
Ab: Duktig du e! *klappar på huvet* Gå nu hem och ha en riktigt trevlig helg sedan!
Ab: Säg bara till så ställer sig Commander Weddingcrasher i givakt!
Nides: Jag har svarat dig på mailen!
Jag använder denna serien: www.thebodyshop.se/se/vartsortiment/ansikte/vitamineforallahudtyper/