Fikasugna GbgFruar träffas igen....
hmm.. kanske det. men det fanns ett Bugg som var rosa. förvisso var omslagspappret grönt. jag trodde det var päron med det kanske är någon annan smak. Men rosa ... det är min naglar
hmm.. kanske det. men det fanns ett Bugg som var rosa. förvisso var omslagspappret grönt. jag trodde det var päron med det kanske är någon annan smak. Men rosa ... det är min naglar
snygga.. ja det är ju ett ord med olika innebörder men skönt med manikyr. O så fick man nagellacket med sig hem så idag blir det fotbad o tånaglarna i samma färg.
jag gillar ju m in frisör- snagg it på stampgatan. men hon har nog inte dropp in men ring henne o kolla 031 -150767. bra pris o duktig frisör. o eftersom nästan alla mina vänner klipper sig där är det väl dags att du går dit
Inte hört från henne på ett tag- sen bokdagen tror jag. *VINKAR TILL A*
Vad skall ni göra midsommar?
Tezz- hoppas din mage är bättre. Rå kyckling... grrr läbbigt ställe. Vi var på nån tapasbar i Linné (inte sombrita) för ett tag sedan o fick rå kyckling. Servitrisen hade mage att bli sur när vi klagade... Dit gick vi aldrig mer
du kommer bli tjusig som vanligt
bauti- när skall vi ordna utflykt till din salong??? Vill ju så gärna åka dit. Skall till onsala både midsommar o den 28 men antar att ni inte är där då....
ja. gu va kul det skulle vara
onsdag är fikadag. Du skall ju baka massor av kakor till oss *slickar mig om munnen*
Man behöver inte baka bullar för att vara förvirrad. Suck jag har ju inte koll på något. Carma- missat ditt svar men tittar förbi om R är hemma.
Linum- kul att få se dig i kort hår- nyfiken
när passar det att fika? är sju lagom?