• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

ja det är varmt. vi satt på terrassen o fikade nu. Himla skönt

• Ab fab

god morgon
    Penecillin efter läkarbesök. Herpes eller svinkoppor. tala om låg glamourfaktor...

Kul med bokbytardag. Himal mysigt. Hoppas din kropp snart mår bättre Lina. O Addiz- va pigg o söt du såg ut!

Om en stund ligger bild på studentens tårta i boxarna... den är himla söt så jag måste visa

• Ab fab

sätter över pengar nu till dig. Christina fixar själv.

Har det inte försvunnit den 21 så är det make up party först...grrr det gör ont

• Ab fab

den 21 skall vi ju på premiär. har inte utslagen försvunnit tills dess behövs massor av smink

• Ab fab

ohh... skattepengar... skall kolla jag med

• Ab fab

jag med... inte uttråkad men har fått mina skattepengar. Stjoho. 8000 till i kassan. Härligt

• Ab fab

de skall användas att balansera mitt konot o till resa i sommar tror jag. Någon liten treat skall det bli. Kläder tror jag

• Ab fab

vilka vuxna saker ni skall köpa vad hände med champagne, smågodis o dyra handväskor *s*

• Ab fab

kan bullen inte få ett hermes- halsband i rosa med stora strasstenar *ler paris hiltonlikt*

• Ab fab

nä det är ju inte för barnen de är till för föräldrarna. Lite som att ha matchande träningsoveraller om man campar så har mor o barn likadana kläder

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....