Fikasugna GbgFruar träffas igen....
snabbt utan jättetanke tyvärr
The increase of our producing capacity has been a success. We hope that we will experience your continuing confidence as your provider of out door lightning
snabbt utan jättetanke tyvärr
The increase of our producing capacity has been a success. We hope that we will experience your continuing confidence as your provider of out door lightning
det är konstigt. jag skriver ju det mesta under min arbetsdag på engelska men att översätta någon annans ord.. fasiken va svårt. tur att jag inte översätter böcker
det är konstigt. jag skriver ju det mesta under min arbetsdag på engelska men att översätta någon annans ord.. fasiken va svårt. tur att jag inte översätter böcker
hjärnsläpp... it's my middlename
braingo.. låter roligt på göteborgska
grrr....
men vi har rett ut stormen den 14. Vi åker till landskrona. R.s urtrevliga kusin bor där. Tura till helsingör först, sen Borstahusen o avslutning på ven på söndagen. trevligt sällskap, pilsner, kultur o så kan vi gömma lite fotboll i mellan
fler pysselsaker...
ja fixa gärna en pysseldag. jag måste verkligen fixa mitt bröllopsalbum o behöver lite moraliskt stöd
Tezz- tänk va bra när du flyttat hit- då blir ärendena lätta problem att lösa.
God morgon
Trött och munsår... Men bättre idag åtminstone. Yogan igår gjorde susen. Knakade upp kroppen rejält. Sen låg jag i hängmattan mest hela kvällen.
Tips för 6 juni är Göteborgsymfonikerna i slottskogen. Jättemycket folk o urmysigt. I år skall jag tyvärr inte gå- vi har grillparty på kvällen (med argentinskt tema) Årets presentatör är min favvo Peter Apelgren från rallygänget.
Groupie-Neda. WOW - vilket karriärsteg