• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

snabbt utan jättetanke tyvärr
    The increase of our producing capacity has been a success. We hope that we will experience your continuing confidence as your provider of out door lightning

• Ab fab

det är konstigt. jag skriver ju det mesta under min arbetsdag på engelska men att översätta någon annans ord.. fasiken va svårt. tur att jag inte översätter böcker

• Ab fab

det är konstigt. jag skriver ju det mesta under min arbetsdag på engelska men att översätta någon annans ord.. fasiken va svårt. tur att jag inte översätter böcker

• Ab fab

braingo.. låter roligt på göteborgska

• Ab fab

grrr....

men vi har rett ut stormen den 14. Vi åker till landskrona. R.s urtrevliga kusin bor där. Tura till helsingör först, sen Borstahusen o avslutning på ven på söndagen. trevligt sällskap, pilsner, kultur o så kan vi gömma lite fotboll i mellan

• Ab fab

fler pysselsaker...

ja fixa gärna en pysseldag. jag måste verkligen fixa mitt bröllopsalbum o behöver lite moraliskt stöd

• Ab fab

Tezz- tänk va bra när du flyttat hit- då blir ärendena lätta problem att lösa.

• Ab fab

God morgon

Trött och munsår... Men bättre idag åtminstone. Yogan igår gjorde susen. Knakade upp kroppen rejält. Sen låg jag i hängmattan mest hela kvällen.

Tips för 6 juni är Göteborgsymfonikerna i slottskogen. Jättemycket folk o urmysigt. I år skall jag tyvärr inte gå- vi har grillparty på kvällen (med argentinskt tema) Årets presentatör är min favvo Peter Apelgren från rallygänget.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....