Fikasugna GbgFruar träffas igen....
det är ju min vision. Vietnam eller Paris. R får jobba o jag blir en lady-who-lunches
det är ju min vision. Vietnam eller Paris. R får jobba o jag blir en lady-who-lunches
Makey Madelline
Muffin Madelline
du får fresta N med Muffin ikväll
R skulle bli Randy Fred "Fuck-it" HIhIH måste jag berätta för honom
va bra. då spikar vi den 25. trädgårdsföreningen 17.30? Annan plats vid regn.
Ja visst är det länge tills dess men att vi får ihop en dag.. wow. Det behöver vi fira med mycket o många chokladkakor tror jag....
det känns som vi är rätt aktiva allihopa men den här veckan är lugn för mig. Skall njuta av solen o lugnet. och avsaknaden av svärmor
torsdag jobbar jag havödag så då skall jag försöka åka påutflykt med mamma. Något bra tips vart vi skall åka?
Argentiskt grillkalas på fredagen. Biff o rödvin o trevliga kamrater, det känns lagom. Tonåringarna fyller år på måndag så vi skall ha lite middag på söndag.
Nästa vecka är det Helsingfors som gäller. Skall vara där i tre dagar. Konferens en och halv av dem så en hel del strötid. Nice
nibla
glömde fråga hur det kändes med skenorna. Du kan ju dansa som Micheal jackson i thriller
va synd att inte ni kommer att ha halvdagar. Vi har en massa sådana- före alla röda dagar. Me likie