• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen....

det är ju min vision. Vietnam eller Paris. R får jobba o jag blir en lady-who-lunches

• Ab fab

R skulle bli Randy Fred "Fuck-it" HIhIH måste jag berätta för honom

• Ab fab

va bra. då spikar vi den 25. trädgårdsföreningen 17.30? Annan plats vid regn.

• Ab fab

Ja visst är det länge tills dess men att vi får ihop en dag.. wow. Det behöver vi fira med mycket o många chokladkakor tror jag....

det känns som vi är rätt aktiva allihopa men den här veckan är lugn för mig. Skall njuta av solen o lugnet. och avsaknaden av svärmor

torsdag jobbar jag havödag så då skall jag försöka åka påutflykt med mamma. Något bra tips vart vi skall åka?

Argentiskt grillkalas på fredagen. Biff o rödvin o trevliga kamrater, det känns lagom. Tonåringarna fyller år på måndag så vi skall ha lite middag på söndag.

Nästa vecka är det Helsingfors som gäller. Skall vara där i tre dagar. Konferens en och halv av dem så en hel del strötid. Nice

• Ab fab

nibla
    glömde fråga hur det kändes med skenorna. Du kan ju dansa som Micheal jackson i thriller

• Ab fab

va synd att inte ni kommer att ha halvdagar. Vi har en massa sådana- före alla röda dagar. Me likie

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....